October 14, 2010

Presentation . Gossiping . Bermain air ❤

13th October 2010, Wednesday.

hari membuat stimulation(financial accounting) dan hari membuat presentation. hari itu juga macam-macam benda paling tidak beretika berlaku sampai memalukan diri sendiri. sangat memalukan. tidak perlu bercerita. sampaikan bermulanya pertemuaan 'janda-janda'. ececeh :)

one of my friends tiba-tiba muntah dan kurang sihat. hari itu juga first time masuk unit kesihatan sebab nak menemani kawan. tapi adeke orang tu bagi borang nak buat checkup dekat saya. dengan muka confident. saya tak sakit! -.-''




roti impit yang sangat sedap :)



Hajar dan Raja.



terpaksa buat presentation bertiga sahaja :D



siap buat note kepada diri masing-masing setelah habis buat presentation tentang wedding.


Photobucket

Today.

tayang jerawat yang banyak. sangatlah kan -.-



sambung stimulation lagi. dan saya berjaya menjalankan kerja ehem ehem untuk membantu rakan sekumpulan. tergesa-gesa mereka mengejar masa.



then roti impit lagi.




the best part dapat lepak di bilik rakan sambil mengacau 'bear' gigi. gigi putih. merepek. tapi comeeeel.



selepas Asar bergesa ke pasar. beli makanan lagi. terserempak dengan mereka yang sedang khusyuk berjoging. rajin rajin. tak macam saya dan rakan saya yang lebih kepada bergambar dari berjoging xD



yang seronok juga dapat merendam kaki ke dalam tasik sekali lagi semalam dan hari ini sambil memerhati ikan-ikan kecil menggigit :D

0 comments :