October 12, 2010

Random talk and Random Pictures ❤


memo comel from roomate :D



minggu ni banyak test. banyak assignment. banyak presentation. banyak typing. banyak calculating and banyak writing too. semuanya banyak.



Sabtu yang lepas(9/10), i fall asleep on this broken mirror. susah nak terangkan kondisi. entah bagaimana ya tidur terlampau ganas sampai cermin yang digantung di sisi katil which is dinding terjatuh lalu saya pun bergolek-golek di atasnya. bangun pagi dengan memegang serpihan tajam cermin. hebat ke tak hebat tidur atas kaca. memang gila. :P

nasib baik berlaku dekat kolej. kalau dekat rumah dah kena marah -.-''



well, last friday(8/10) berlangsungnya test 2 for financial accounting 1. tak sangka ada yang kantoi meniru.



Photobucket
saya rasa bersyukur sebab bertolak pulang ke kolej pada pagi Ahad(10/10) dan bukan pada petang hari dimana kejadian kemalangan ngeri antara bas berlaku. syukur T_T sedih setiap kali teringat mangsa tragedi.

pada hari Isnin(11/10) berlaku pula kerja berkumpulan wajib for us. kena buat simulation yang saya tak faham satu hapaq pada mulanya. terus rasa nak menangis pada 30 minit pertama sebab tak faham nak buat macam mana and nak bincang macam mana dengan member group.

akhir sekali curi-curi join group lain termasuklah ahli group saya. semua mencari clue di ahli kumpulan lain. masa yang diperuntukkan 4 jam. dalam masa 4 jam saya berjaya habiskan liquid paper! berjaya meliquid banyak kali di tempat yang sama. sangatlah kan.


semua sudah berterabur. ini baru 4 jam. hari rabu sambung lagi 4 jam. maka ada 8 jam lah nak siapkan task simulation ni :)


tengok bertapa seriusnya ahli group saya ya. saya siap makan nasi lemak minum milo ais -.-'' tipu. saya pun serius juga. cuma tak dapat tunjuk ^^,



petty cash ialah buku runcit tunai.

mula mula garu kepala tanya accumulated profit tu apa. sama dengan net profit ke. macam macam persoalan timbul. banyak kali saya liquid jawapan hancur saya. banyak kali.

Photobucket





bergambar sebelum kelas business mathematic.



classmate yang selalu dapat the highest mark for financial account.


semua kusyuk buat income tax. dalam erti lain, apa kitorang belajar semasa form 5 untuk ekonomi asas dan addmat memang ada dalam business math. cool gila.





hari ini pula dapat result for math quiz :D


sesiapa dapat full mark akan dapat sticker comel di atas. comel ke tak comel kucing tu. buat saya rindu kucing saya yang sudah tiada ;')



my answer sheet. punya banyak saya padam, liquid, pangkah! :D siap tunjuk error nak betulkan. alhamdulillah. terima kasih kepada kawan-kawan yang semua kerumun suruh saya pangkah dan liquid sebab saya salah buat urutan soalan dan formula! T_T



yang bestnya dapat sticker kucing juga for full mark! :)



Photobucket




I tried so desperately to let go of you.
To kick you out of my heart, my mind, my dreams.
I tried my hardest for you.

~by Le Love~

0 comments :