November 09, 2010

Birthday Celebration(7th Nov)❤

memang malas ya saya nak create event untuk 2 hari berturut-turut. nasib baik ada rakan yang handle untuk celebration pada hari Ahad memandangkan celebration kecil-kecilan saya pada hari Sabtu agak kelam kabut dan tak menjadi sampai ramai terasa sebab tak sempat ajak main tepung dan berjalan di Alor Gajah. fiuh.

kali ini makan-makan bermula pada pukul 2 petang tapi saya sampai nak dekat pukul 3 begitu. sakit hati mereka menunggu. kahkah. event ini di sponsor oleh classmate saya 3 orang tuu. Hana, Wani dan Ema. gila lah korang sanggup spend RM100++ tanpa minta repay. sumpah kaya. HAHA. aku tak sekaya korang lagi T_T



barisan lelaki hanya ada 4 orang.

balik-balik 4 orang. haha ;D 4 segeng ini memang sering dikelilingi perempuan tahu? yang kami selalu ajak keluar hang out adalah mereka berempat. tapi dari berempat tanya, 3 je nak ikut.



barisan perempuan tak sempat kira. dalam gambar ini aku(berbaju pink), baru perasan diri gemuk. dan sebenarnya ketika gambar ini ditangkap memang aku tiada mood. senyum paksa dan tak nak pandang camera. ok. cool.



maaf Yanot. kami tidak dapat pergi Mahkota Parade untuk beli kek secret recipe. kek chocolate indulgence kegemaran ramai :(

*gaya aku macam aku yang susah payah pergi beli kek ni padahal mereka bertiga yang sponsor. haha*



Kek dan KFC. sedap.
maaf rakan. aku curik 3 ketul ayam besar-besar. haha





kemudian Wani mengeluarkan baldi yang penuh dengan isi belon berair.


lagi best kalau dalam belon tu letak air+kunyit. khuatir jugak kalau dorang guna air longkang atau air tasik. haha



DAN SPRAY ini yang cool gila!

kitorang main kejar. tepung masuk mata. tepung terkena handphone gua( ni sadis dowh!). kali ini tanpa belas kasihan akulah orang pertama dibaling tepung, dibaling belon. disembur ini. macam birthday aku. terima kasih.

tapi aku tetap bad mood dikala itu -.-''




sisa.



semua berehat selepas bermain.




habis satu pakaian. teruk kena attack -.-''



birthday girl(at your right). Yanot.

nama kami memang sama. nanod yanot. cool.

coincidence actually.



tengok bertapa senyum keterpaksaan aku. :O bukan sebab kena attack aku berduka. haha





kali ini kejar satu tasik. satu kolej.


dan saya menyesal kejar budak Palapes. habis gua jatuh dalam tempat itik/angsa tahu?? HAHA. sengal. seluar jeans kena lumpur. kaki lebam. terbaik. sudahlah ketika ini lagi sehari sahaja nak hari menjawab paper Financial Accounting 1.



Bukti bertapa moody-nya aku. okay.

aku mengajuk, jangan lupa kejar satu tasik. mesti bila kau bla aku kejar kau balik. haha, kan comel tu? dah dah. banyak sangat adegan sweet di tasik. lol.

**hanya Allah yang tahu**

0 comments :