November 16, 2010

Water World ❤

tidak perlu menyeksa diri untuk study dan study. sometimes perlu juga satu masa untuk chill and hanging out. too much stress will bring you down. selalunya saya handle stress dengan makan dan menyanyi macam haram kejadah. hehe :D

i got my new life and new friends to be with. yang sama gila macam aku. yang sama suka buat benda yang boleh dikatakan agak membazir masa. agar berkekalan hingga part 6. Amin~



tiket masuk pada hujung minggu RM40 each person.
tarikh dirahsiakan. ehem

sewa 1 kereta hingga malam RM60.

kami sewa 2 buah kereta kancil. sebab hujung minggu pakej agak mahal RM60. dulu dapat RM30 sangat berbaloi tahu? semua kerana last minute plan dan tak sangka dapat kereta pada hujung minggu. pukul 7 pagi minta kereta. nasib baik lepas. of course im not the one who's driving the car. gila. kalau nak mati cepat bagi aku bawa. haha

manual car of course. kos minyak RM15-RM20.

kami pergi 10 orang. cukup 2 kereta kancil. saya pergi naik dengan orang lain. balik pula naik orang lain. terus confuse nak bayar duit kepada siapa :P *alasan tak nak bayar?






caj 1 pelampung = RM20 (RM10 sewa + RM10 jaminan tidak akan hilangkan)







kupon makanan diberi.








gambar semasa mandi memang tiada.




di sini ada banyak game yang agak mencabar. even gelongsor yang curam dan tinggi tu aku sanggup naik tahu? sebab dah bayar aku relakan diri. sanggup naik pelampung ramai-ramai lepastu semua terlambung sangat tinggi sampai aku menangis sambil menjerit. ke menjerit sambil menangis? **malu. haha

yang part best, baju seperti tidak dipentingkan. tak kisah nak pakai tshirt and seluar track pun, you can play all the games. tidak sama seperti SUNWAY LAGOON yang wajib kan pakai swimming suit kalau nak main semua game :)

cuma di water world, bila nak main dekat satu kolam tu diwajibkan buka baju ya. mereka semua malu xD kalau malu memang kerja guard tu tiup 'wissel'.






semua baju sumbat satu beg plastik.


kalau ke sana lebih baik bertudung sarung sebab boleh sumbat masuk dalam beg dan tidak perlu takut tudung kena curi ke ape ke. sebab memang normal kot tudung hilang. dinasihatkan jangan pakai tudung hitam atau putih, too common sebab ramai pakai sebab tu berlakunya pertukaran tudung. akhirnya kawan-kawan aku mencuri tudung orang lain untuk dipakai sebab tudung dicuri. HA HA. no comment yaw :)



sebelum balik singgah ke Mahkota Parade, Melaka. merayau. makan dan pulang.

oh ya, selepas dari pergi sini ramai dah stok mengutuk kulit muka aku. "eh nad, asal kau hitam sangat?", "nad, macam 'keling' aku tengok kau dah". inilah dia main reason-nya. aku malas pakai sunblock tahu? HAHA, serius dah berbelang muka. ketara sebab pakai tudung. yeah, memang stok duduk rumah selama sebulan tak nak keluar sebab nak cerahkan kulit balik.



p/s : rahsia yang tidak akan diungkap. hanya certain people knows the truth when and how :)

2 comments :

Mario said...

mahal tp puas hati la kan...sesekali...

NadNod said...

@Mario yeah :D have fun pun dah cukup baik