December 31, 2010

2011 Please Be nice to me ❤

saya sendiri tak tahu kenapa saya rasa sedih sangat nak melangkah ke umur 19 tahun pada tahun depan. macam tak bersedia nak mengaku diri dah tua. haha :D tak sangka saya mampu berdikari. mampu hidup sendiri. mampu hidup tanpa pegang handphone 24/7. dalam sehari boleh estimate bila saya akan pegang handphone. great news.

ini namanya hidup bahagia :) so baru-baru ini di facebook macam ramai join buat benda ini :-


Inbox me any number between 0-5000 and I'll make my status your number and what I think about you. Fun thing is only you and I know that number.

akhirnya saya join juga. ini adalah respon kawan-kawan terhadap saya. terharu ni. thanks korang :')













asal boleh yang no.23 je saya kan. sebab dah saya pilih nombor tu. hihi. semoga saya dapat tempuhi tahun 2011 ini dengan tabah. alah, masa berlalu dengan pantas. tak lama lagi saya cecah 20 tahun. bagus kan?

6 comments :

~mierul~ said...

awwww. yg "amirul syahmi" tu pling bermakna sekali. :)

NadNod said...

@~mierul~ sangat bermakna tu. haha

nadhirah jamaluddin said...

ill be 19 in less than a month.OLD

NadNod said...

@nadhirah jamaluddin yeah, sad right? :( nak stay 2010. haha

Mrs Caspian said...

yeah..i hope 4 d same thing u hoped...2011 HAVE 2 b nice to us....

NadNod said...

@Mrs Caspian yeah :) please be nice 2011