December 28, 2010

Guess ❤

dah 2 minggu bercadang nak mula menjahit manik untuk semua baju. MALAS. sikap malas semakin menjadi-jadi bila dah hampir bermula Sem 2. since sudah mula daftarkan diri dalam insurans ini semua. haruslah bayar -.- seronok pulaaaa pegang duit banyak-banyak. not even mine. seronok pegang sahaja ;)



macam nak main campak-campak lepastu kutip.


selepas solat Asar, my dad finally came home. terus saya serbu rumah rabbit bagi makan. minum air nescafe yang dibuat oleh Apa, kemudian baru sibuk pergi jemput my mom and my sister di tempat kerja masing-masing. dari situ terus pergi ke Jusco. hanya satu tujuan.





selepas menjayakan tujuan tersebut baru pergi makan minum di OldTown Coffee ;D
serius sedap. rasa nak makan lagi.







tujuan utama hanya ini. bahagia.
dapat diskaun RM100 :')

thanks mom and dad.

jangan pertikaikan bertapa besar saiz jam ini. jangan cakap ini macam jam lelaki. semua orang ada taste berbeza-beza :)



berjaya juga beli Big Apple. dah banyak kali makan donat IceBerg.
bila saya nak start rasa muak makan?



saya memang baran sedikit. mungkin sedikit? haha. tadi terpost entry emotional tentang berkemampuan. kemudian saya delete. saya cuma tak faham kenapa ada manusia yang suka jaga tepi kain orang dari jaga kain sendiri ;P kelakar.

macam saya guna duit dia nak beli. macam saya hina jenama tempatan sedangkan tak pernah langsung. sibuk mempertikaikan saya beli barang tidak original. saya bukan marah. cuma terasa sebab barang yang saya beli disamakan dengan harga yang murah. marah tak selesaikan apa-apa pun :D

akhir sekali, saya bukan nak bersikap menunjuk. ini diari harian bukan blog tentang isu semasa -.- saya tak kaya, tak miskin. bare in your little brain.


thanks Marina :D mungkin cemburu atau mungkin hanya nak sakitkan hati orang lain -.-''

2 comments :

super eja said...

suke donut iceberg jugak !!

NadNod said...

samaaa ;D suka sangat sangat iceberg tu. rasa nak makan setiap minggu