December 23, 2010

Medical . Big Apple . Crocs :) ❤

on 21st December 2010(Tues) i finally join Tumblr. yay :)


ayat di dalam gambar di atas memang direka based on fact on that day. gembira gembira. jarang dapat gembira. gembira perasan.


after lunch on 22122010, finally dengan gagah pergi ke klinik berseorangan. not actually alone since my dad ada tolong hantarkan since im so afraid of driving. tak tahu kenapa. berjaya pergi klinik berseorangan. daftar seorang. jumpa doktor seorang.

di sanalah saat pertemuan berlaku dengan stranger. hihi. sebenarnya tidak la fall in love. hanya fall for his perfume. his scent smell nice to me......





and i found his car. i hope his 18.
mentang-mentang pakai 'P' dekat kereta je bajet umur 18 -.-''
tak semestinya. semoga berjumpa lagi :)


Terima kasih kepada Shana sekeluarga yang sudi hantar saya balik ke rumah. tak sangka dapat bertemu Shana di klinik. dulu rancang sahaja cuti sem nak swimming, nak shopping dan karaoke. tapi tak juga buat-buatnya -.-''



pada waktu petang pula selepas Alak pulang dari kerja, saya berjaya menghasut beliau pergi ke Jusco. semata-mata untuk sepasang kasut. lol.

dan dapat makan Big Apple lagi! 2 for me and 1 for her.
yes, saya tamak. sekian terima kasih.

**selera besar bukan tamak**


sebaik sahaja jalan ke setiap kedai yang ada, baru beliau nekad dengan hasil hasutan saya untuk membeli sepasang kasut crocs. motif? setiap bulan beli kasut baru kalau dicampur-campur setiap bulan dah sama dengan harga sepasang kasut crocs.

kasut yang murah tidak tahan lama selalunya. semua kasut saya ada mulut extra. macam mulut buaya. cis. murah tapi cepat rosak :'(

pada mulanya saya cadangkan sepasang kasut yang ada heels. memang beliau tak nak -.- akhirnya beli juga tapi beli warna hitam. kononnya saya nak beli warna chocolate gelap bila saya dapat savings tapi akhirnya saya berhutang dengan akak sendiri :P




happy happy.
dua kasut dapat 30%.

GLAD TO HEAR THAT. semua Sales. termasuk Elianto.
70%. konon tak nak shopping. habis duit T_T





thanks sis sebab sudi tolong bayarkan dan memberi hutang setimpal kepada saya. tengoklah nanti macam mana saya nak bayar balik. terkopak poket den T_T


Thank You very very Much :) ❤