December 02, 2010

Perubahan ❤

Dulu ada Adobe Photoshop Cs3. sikit. bukan sikit, agak banyak punya malas nak belajar edit gambar guna photoshop. padahal almost 12hours a day spend time depan komputer. tak kiralah ada sekolah ke ada tuition ke. sempatkan juga diri online. zaman sekolah menengah. ish ish. patutlah BM dapat B -.- science and addmat langsung terus tak dapat A. HAHA

sekarang baru teringat my sis(ALAK) ada tolong install-kan adobe photoshop Cs5. baru teringat pernah edit gambar yang kepala jadi besar tu. comel. bukan aku yang comel er.


TAPI SEKARANG DAH LUPA SEGALA ILMU NAK BESARKAN KEPALA.
kena belajar dari Youtube balik barangkali.



kemudian saya mula la suka sangat edit gambar di paint. kalau boleh semua nak guna paint. senang memang senang tapi gambar tidak berkualiti sangatlah kan kalau nak dibandingkan dengan photoshop. memang kerja saya dahulu bermain dengan paint.


Main Doodle di YM memang terbaik. ehem.



sebenarnya hanya nak bagitahu tentang perubahan header saya yang entah kali ke berapa. tidak berapa nak bagus pun. lol.

ini zaman edit guna paint lagi. sangat buruk kan? -.-


kemudian baru-baru ini selepas balik dari appoinment dengan doktor, terus menjelajah adobe photoshop memandangkan tiada kerja lain dari membelek rabbit yang masih tidak melahirkan sebarang baby rabbit terbaru. kita tunggu lagi seminggu....



ehem! ini hasil seterusnya dari photoshop. agak senang sebenarnya tapi tapi. tetap buruk juga sebab banyak cacat cela. HAHA. masih dalam proses nak belajar kasi kemas. kasi comel. lupa nak letak gambar my cat. R.I.P my dear Aw Aw.




ini juga saya tukar. tidak berapa lawa. tapi comel la bagi saya sebab ada gambar rabbit dan Aw Aw. ehem :D sebenarnya dah suka warna hijau dan biru secara tiba-tiba. warna pink macam bukan warna kegemaran?

5 comments :

amy azuha said...

webbit tue sgt comey....!

Shana MdNoor said...

ajaa aku edit pkai photosop!

Shana MdNoor said...

*photoshop

NadNod said...

@amy azuha hehe, thanks! :D

NadNod said...

@Shana MdNoor kalau aku pakar aku boleh je ajar :( tapi aku tak hebat sangat