December 11, 2010

Sudden Leave ❤

tiba-tiba pagi tadi dapat tahu status ini dari salah seorang rakan. rakan baik di kolej jugalah T_T tiba-tiba nak cakap goodbye. tiba-tiba dapat tahu dia ada pergi interview. tiba-tiba dapat tahu dia nak tukar kos. tiba-tiba sahaja tahu dia tak akan ada di UiTM Lendu lagidah. tiba-tiba semuanya. sadis.




bertambah sadis bila dia letak gambar profile picture kami berempat. cis. ini mengimbau kenangan lampau masa mula-mula masuk UiTM. T_T





kami sentiasa berdua ke mana sahaja.




makan nak berdua.




ada event kolej, wajib bersama lagi.




dia setia dengar luahan hati aku kena tinggal kawan. setia dengar kisah ex ex ex ex dan segala jejaka yang perangai macam 'comel' T_T



akhir sekali, kena terima hakikat. tak dapat jumpa next sem. Amoi, simpan hadiah yang aku bagi sebelum habis sem itu baik-baik. sadis.

Goodluck dengan kos Perubatan nanti Amoi! nanti boleh rawat aku :'D

next sem berseorangan la aku. again hilang kawan baik -.- semua kawan baik aku mesti kena pindah jauh dari aku. cis. ada hikmah ada hikmah. tak dapatlah nak jogging lagi lepasni dengan Amoi. Amoi :'(

6 comments :

Un Phat Lee said...

cari member lain lah pulak.ehe

Anis Rahmat. said...

seriusly, sebenarnya anis pon sedih. even ta berapa rapat dgn Amoi, she still my fren. Kwn yg memberi SENYUMAN. I miss her too. :(

NadNod said...

@Un Phat Lee haha, nak berkawan tu yang masalah -.-

NadNod said...

@Anis Rahmat. :( kan?? sedih sangat.. dia selalu bagi nasihat. teman nad makan semua :'(

HaNa HoNeY said...

cheer up dear
^_^

NadNod said...

@HaNa HoNeY hehe, insyallah i'll try to cheer up :)