January 11, 2011

040111 Day 2 in U ♥

malam sebelum 4 Januari semua sibuk texting bahawa ada sesi fotografi pada hari Selasa. sebab ketidaktahuan saya tentang hal ini bila orang tanya nak pakai apa, saya jawab sahaja pakailah baju kurung. akhirnya semua gadis pakai baju kurung. LOL. sebenarnya tak wajib pun asalkan formal. kesian korang :P





bila semua dah sampai di tempat kejadian, dapat berita baru.
Sesi fotografi dibatalkan. akan dibuat dalam masa terdekat tapi bukan on that day.
terbaik kan? :D





akhirnya buat sesi fotografi sendiri :)



hari Selasa semestinya ada Pasar. semua makanan sedap di sana. sebab kekecewaan hati yang rabak saya berjaya membeli hanya sebungkus nasi ayam dan air kelapa. tu pun tak habis! dah beli makanan saya sibuk pergi duduk tepi tasik seorang diri. padahal pergi beramai-ramai ke pasar. gaya seperti putus cinta ;p



dah beli makanan baru semua berkumpul depan Kolej dan makan bersama-sama.
part ni best, saya dapat habiskan makanan dorang.





Lecterur this sem memang suka bagi ayat penguat semangat yang boleh buat kita "eh, betul cakap puan, I need to be strong.. yadaa yadaa".



memang sebelum kelas bermula kami diberi nasihat. comel. hati rabak sebab bila terjumpa benda yang tidak patut. serius sedap setempek kena dekat muka :P

4 comments :

Anisa Hang Tuah said...

wah wah wah
bestnye makan-makan mcm tu...
happening sgt

NadNod said...

haha :D yeah, sangat happening

[Dr Nu@r] said...

gambar sama je ngan fb. gambar lain xde ke?

NadNod said...

@[Dr Nu@r] mestilah sama dah tu je gambar yang ada. haha