January 18, 2011

13011 ❤


saya suka hari Khamis setiap minggu sebab kelas pertama pada hari Khamis bermula pada pukul 2.30 petang. memang sangat untung. boleh bangun lambat. boleh buat tarian di atas katil sampai tengah hari. lepastu barulah terpisat-pisat cari sarapan pagi yang tak berapa nak pagi.

tiba-tiba pada pagi 13 Januari, dapat berita menggemparkan. berita kena join forum di i-learn sahaja untuk subjek kod MGT153. Business. cis. semangat saya online pagi-pagi sebab ini.


:O




sayalah orang pertama semangat join. tapi menghadap depan laptop nak dekat setengah jam tunggu idea timbul sebab tak faham soalan. -.- last last jadi orang kedua post. kahkah



jawapan paling tidak masuk akal saya.


respon from others.


pukul 2 petang saya dah semangat bergerak ke kelas. baru tahu rakan lain semua tak buat forum ni lagi. dorang ingat saya forward message suruh buka Student portal tu sebab ada note je. ceh, lain kali alert taw taw? T_T

terus saya teman mereka semua pergi library. semata-mata nak buka forum.


semangat semua tumpahkan idea di keyboard.



sampai di kelas, terus semua dah nak menangis kena keluar duit RM55. habis pokai duit on the spot. sebab memang ngam ngam dalam purse tinggal RM46. TERPAKSA PINJAM DUIT KAWAN sebab nak bayar duit buku dan duit gambar T_T

ada yang sampai tinggal 10 sen je dalam purse. HAHA



muka sedih duit dah habis.




masuk kelas Bel, layan group pertama dan kedua buat presentation :D



dah dapat gambar kelas selepas seminggu!







untunglah. gambar besar-besar ni juga aku guna nak redah air hujan. gila. 
rosak gambar RM30.

0 comments :