January 22, 2011

Birthday . Presentation ❤



pada malam 17 Januari sebelum masuk 18 Januari, semua roomate and their friends, dah semangat keluarkan kek. tapi yang peliknya, orang yang disuprise sedang tidur. tugas saya pada malam tu hanya merakam detik tersebut :) it was fun though.


---**-----------------------------------------------------------------------**---


pagi 18 Januari, dapat tengok my Dhamira sudah berselendang. selendang pemberian saya untuk hari jadi beliau yang ke 19. eeee, sangat comel :D




hari Selasa(18/1) jugaklah saya kena buat presentation for BEL. tajuk presentation ialah Verb. satu penyeksaan bila dapat some classmate yang judgemental. serius gua cakap. penat tahan sabar menjawab soalan yang kadang-kadang logik dan kadang-kadang tak logik. certain boleh diterima. tapi bila bertubi-tubi, sedih T_T

setiap kali bersuara, ada yang cuba bersuara. akhirnya i make it clear "ANY MORE MISAGREEMENT?"

terus semua ingat saya main kasar. LOL. sudah ku bilang ku baran. setakat ni kumpulan saya paling teruk disoal. bila kumpulan lain kena, serius aku backup suruh mereka diam. ciss. be supportive la. jangan hidup mengkritik orang.

sebab itu setiap kali sebelum presentation, saya akan sakit perut -.-





with birthday girl.




entah kenapa aku buang tabiat beli tshirt ni. RM26 melayang.

0 comments :