January 10, 2011

First Class in Semester 2 ❤ 020111

bila tiada internet kebingu-ngan melayan handphone. bila tiada credit dengar lagu sampai muak. bila dah sampai kolej pada hari pertama untuk bermalam buat kali pertama untuk kali kedua, *ayat berbelit*. saya cuba buat jadual kelas sendiri. hasil tangan sendiri sebab malas menaip dan malas print. BILA MALAS menaip....


dah jadi extra rajin bila rasa kepentingan buat jadual.

Bertapa pack-nya jadual kelas saya ya pada hari Rabu. sebelum koko ada kelas dan selepas koko ada kelas. cool tak? sangat penat i tell you. nak tukar jadual tak mampu sebab pelajar terlampau ramai. akhirnya redha sahaja.




muka orang yang dalam range ke 1-10 yang sampai di kelas.
awal ke tak saya semangat pergi kelas?
muka tak cukup tidur memang sentiasa ada :)




lecterur pertama yang saya jumpa pada 3 Januari ialah Puan Intan.
sangat sporting dan sangat menyeronokkan belajar Business dengan beliau.
ni bukan penipuan :P

sporting sebab tidak kisah saya nak snap picture beliau bersama buku MGT153 yang saya nak beli. memang tiada motif kenapa saya suka snap picture.




sebaik habis kelas pertama untuk Semester 2, semangat nak makan Roti Impit!




hari pertama kelas dapat hadiah. saat tengah seronok makan Roti Impit,
dapat satu package comel diatas. excited :D





woah T_T tak pernah seumur hidup ada lelaki yang bernama kawan
tiba-tiba bagi hadiah tanpa diminta dan bukan atas
kerana birthday semata-mata.

terharu sebab memang benda yang saya suka. thanks :)






selepas lunch pergi membantu rakan sekelas, Zana,
dengan barang kolej dia yang belum angkut masuk bilik. lol.
free free dapat naik kereta lecterur.

Untunglah :P




beliau bercuti di Australia, terus saya dapat chocolate dari sana.
thanks :)





thanks Zana :)




kemudian dapat hadiah dari Dhamirah pula. terima kasih sayang :)





bila kawan di Sem 1, berpindah... mulalah saya alone. pergi kelas seorang. duduk seorang diri. nasib baik ada gadis baru di kelas. transfer dari UiTM Perak. terus berkenalan dan ajak duduk sebelah.


orang cakap dia pengganti Amoi. tidak, dia Afifah. just Afifah :P



habis kelas 6.20 petang, mulalah semua bergerak ke luar kolej untuk makan malam. semangat. padahal nak magrib dah :) anak dara zaman sekarang -.-''

sepanjang perjalanan semua busy cakap di telefon. haiyaaa
untunglah -.- sesiapa sila rajin call saya.


on the way ke kedai makan, bertemu dengan seorang jejaka bertongkat. memakai kaki khas. sebab rasa simpati melihat di keseorangan terus timbul idea dengan Zana nak menegur. menghulur salam perkenalan. malu terus jejaka tersebut. baru ajak makan sama, terus tak nak lihat perempuan ramai sangat. haha. nice to meet you :)



aktiviti makan ramai-ramai memang dah biasa.



bila malam tiba semangat nak pergi ke library!





kenapa ya banyak gambar di luar library?
SEBAB HARI PERTAMA LIBRARY TUTUP!

malu sedikit.


dengan malu terus berangkat ke dewan makan lelaki. dapat waffle dan dapat bertemu si dia.
si dia la sangat.

0 comments :