January 11, 2011

Hospital . Dinner 050111 ❤

disebabkan hari Rabu, 5 Januari, memang jadual pack, jadi keraguan memang akan tertimbul bila my parents tiba-tiba call mengejut pada pagi hari waktu saya sedang berselimut -.- semata-mata ingin memaksa saya pergi ke hospital Swasta. memandangkan selama saya pergi GH, tidak ada perubahan. punyalah berdebat bagi reasons tak nak pergi hospital. sebab lagi baik pergi kelas!

hari rabu lepas ialah hari pertama belajar account(FAR150). semestinya saya ragu-ragu tahap gaban. gelabah tak tentu pasal.



sekali dapat jumpa doktor pakar muda yang kacak. haha

disana saya telah diraba. raba di leher la -.- punyalah bergetar jantung. tiba-tiba dia minta sample darah dan daging di leher. cis. lagi lah mengigil lutut. LOL. masa saat jarum menusuk lengan kanan, gementar memang hebat. sebab baru kali kedua kena ambil darah.

saat leher ditusuk dengan jarum tebal, lagi lah saya banyak baca doa. sakit ya ampunnnn -.- cucuk di leher kanan semata-mata untuk mengambil cecair dan sedikit daging dari leher. fuhh. memang lebam sampai 3 hari.

keputusan akan diberi pada hari Sabtu, 8 Januari 2011.





kemudian bersarapan bersama ibu dan ayah tersayang :D






muka budak tak berapa sakit.

pada pagi 5 Januari itu juga saya text semua suruh tolong beritahu lecterur yang saya ada medical leave. ceh ceh. amik semua orang concern. kahkah.

agak terharu bila my parents cakap mereka dah tak risau dah. punyalah parents saya bersungguh-sungguh datang ke London(Lendu) semata-mata untuk bawa saya medical checkup. sampai sanggup bayar RM180++ hanya untuk jumpa doktor pakar.




Apa(dad) dapat salad. dan saya pizza! :D


saya tiba di kolej selepas Asar, sempat juga pergi KOKO buat kali pertama untuk Sem 2. tak pasal-pasal saya jadi penolong kelab Chess. jangan tanya kenapa saya join Chess :)

sebaik habis koko tergesa-gesa pergi ke kelas Economy pula selepas magrib. kebanyakan rakan sekelas bertanya saya sihat ke tak. okay ke tak. sumpah terharu T_T habis kelas Eco baru busy bergerak ke Jebat untuk makan malam!




saya makan tak habis sebab kuew teow paprik yang gila pedas nak mati.






candid bak kata Hajar. amik muka aku macam hantu.




Hari yang sangat memenatkan ialah hari Rabu.

2 comments :

[Dr Nu@r] said...

what happened? nad sakit apa ni?

NadNod said...

@[Dr Nu@r] takde sakit apa apa :)