January 15, 2011

Jay Bee 090111 ❤

first week di London(Lendu) terus tak dapat balik. terpaksa duduk di London. duduk bilik berseorangan sebab memang tak boleh berpisah dengan katil sendiri di kolej. ceh. maka pada hari Ahad, 9Januari terus terancang idea ingin keluar bersama rakan.

rancangan utama hanya ingin hang out di sekitar Mahkota Parade atau Dataran Pahlawan. alih-alih setengah jam sebelum nak berangkat pergi, dapat information baru pula. pertukaran rancangan. diajak pergi ke Johor pula. memang kerja gila. HAHA 


dalam masa setengah jam sebelum pukul 1petang baru nak terhegeh pergi mandi dan bersiap.

untuk pengetahuan, saya dah lama tak basuh muka. pencuci muka dah habis. pemalas nak ganti pencuci muka lain jadi amalkan minum air masak dan guna kertas serap minyak. memang kerja gila. sekarang kulit muka dah berjerawat dengan semakin hebat.




di dalam kereta :D




entah macam mana boleh terdelete gambar Farzanah and Hajar tidur! argh tidak -.-
kerja saya di dalam kereta memang tidur!


sampai di Danga Bay dalam masa hampir 3 jam. tak sangka ada yang buat wedding di sana. like woah :D



the groom and the bride.




masa ini dalam berbelah bahagi nak makan ke tidak dekat Danga Bay ni memandangkan tak sarapan lagi. semua perut dah berkeroncong -.-'





akhirnya singgah juga makan.




sanggup order makanan paling simple semata-mata nak alas perut.





Farzanah yang khusyuk sangat makan isi buah kelapa -.-''
saya panggih air kelapa selalunya air kepala.






kerja saya hanya menangkap gambar.






saya sibuk bergambar juga :P serius saya nampak sangat selekeh -.-








banyak masa dihabiskan hanya dengan bergambar.







kemudian semua excited nak naik basikal berempat.








the receipt.





semua berebut nak duduk depan. akhirnya saya redha jadi orang terakhir dapat bawa basikal. haha






punyalah saya tak nak bawa basikal ni. sebab bawa basikal ni kan seolah olah bawa kereta bagi saya. nervous punya pasal sampai semua penumpang basikal ni menjerit setiap 30saat, semua bonggol dan lubang dan lecak air saya langgar. REDHA JELA.




semua tempat kami berhenti untuk bergambar. serius Danga Bay ni macam dah lama terbiar. pameran rumah rumah dari pelbagai negeri semua dah jadi usang tak terjaga. bila masuk, penuh dengan sampah sarap. 


paling menyeramkan, creepy. meremang bulu roma setiap kali masuk setiap rumah disana.

dan tidak lupa juga kena tegur dengan pakcik guard sebab semua rumput di sana kami redah kayuh bawa basikal kereta tersebut. kahkah. memang menarik perhatian disana. orang tangkap gambar kami, kami semangat tonjol peace -.-''













budak bajet model -.-



memang battery handphone saya habis juga di Danga Bay gara-gara banyak sangat bergambar.

sebaik memulangkan basikal, terus berangkat pergi ke City Square. disana, Masyallah. punya susah cari parking -.-'' almaklumlah hujung minggu. ke sana hanya ada satu tujuan! :D


di City Square.


setibanya di sana terus cari Pizza Hut. sadly, tiada Pizza :'(( dapat makan di Oldtown akhirnya. untunglah kan. dapat makan Laksa dan air favourite saya :D order dah sampai boleh lesap tunggu depan Oldtown semata-mata nak tunggu seseorang.......
















SALBIAH ASIM!!! kaca mata bingkai putih.

setelah 2 tahun akhirnya berjumpa juga. tak tahu bagaimana excitednya saya macam nak tunggu kekasih di KLIA. nasib baik tak menjerit kerana excited. terus ajak makan sama. terus berbual isu semasa. terus tanya siapa boyfriend bla bla bla. leka berborak sampai laksa yang dikongsi pun tak habis.

kemudian decide nak pergi shopping dengan Sal :)






ending up beli friendship rings! :D







part sedih bila nak say goodbye. kami berjumpa tak sampai 3 jam pun. tak sempat nak shopping beli baju sama. hanya sempat beli accessories biasa. next time datang Melaka pula taw Sal? :') missing you already.




candy cane for friends back in college and some hair accessories for Alak(sis) and for myself.




dapat badge muka sendiri secara free.
UNTUNGLAH. teruja bila tengok badge ni.

thanks for this gift :)



p/s : kebanyakan gambar ada di facebook. semua yang ada didalam gambar adalah KAWAN saya. yang berlainan jantina juga. positive minded :) I'm still single la -.- come on la. jangan buat saya rasa macam nak menangis sebab orang sakat saya ada boyfriend. hah! kan aku dah emosi. haha

5 comments :

[Dr Nu@r] said...

bile nak ada bf? ngeh3

NadNod said...

bukan masa yang sesuai nak ada bf dan tidak ready

Anonymous said...

mickey mouse :D

HaNa HoNeY said...

suke gile beskal tuh
tingin nak nek plak
^_^

NadNod said...

alak : jangan nak mickey mouse sangatlah ;p

hana : haha, jom naik!!