January 18, 2011

NewBorn 140111 ❤

14 Januari, Jumaat, punyalah semangat nak balik rumah. terus call Asya(sister 1) yang masih bekerja semata-mata nak tanya : " ASYA, MACAM MANA NAK NAIK BAS BALIK SEREMBAN?". 

lepastu sibuk call Alak(sister 2) tanya siapa nak jemput dekat terminal kalau balik naik bas. siap call parents banyak kali. gaya saya macam nak naik flight pergi United Kingdom. HAHA. akhirnya my mom call "Emal (bro 2) jemput pukul 4.30 petang."

YAY. maka rancangan saya nak join kawan-kawan pergi Masjid Tanah untuk celebrate birthday Dhamira sayang di-cancelkan. 2 minggu tak balik rumah T_T

sebab abang saya bawa kereta laju, dalam masa setengah jam dah sampai Seremban dari Lendu. HEBAT -.- belum sempat lelapkan mata dah dapat pesanan, "IYAH, PERGI TENGOK RABBIT."

rabbit mucuk mucuk sayang. rabbit pertama yang saya dapat.


lahirnya 9 EKOR RABBIT BARU.





alolor, mucuk mucuk montel perut gedembol anak rabbit ni :'D

saya memang penternak rabbit yang berjaya. sekarang dah ada hampir 15 ekor rabbit. 
bagi saya rabbit haram dimakan oleh saya. gara-gara rasa kesian.

KESIAN=HARAM dimakan.




kemudian lepas tempatkan baby rabbit di tempat comel, terus semangat baca paper. muka depan je dah pasal rabbit. penternak rabbit yang berjaya. 100 ekor rabbit. ni memang hebat ni. -.-


rabbit dia comel gila! bulu tebal! gemuk! warna choc!





ni namanya tahun wabbit.



saya bercadang akan memulakan penternakan rabbit saat umur dah menjangkau 30. haha. motif?