January 02, 2011

Sebelum Mengakhiri 2010.. ❤

Semakin nak mengakhiri tahun 2010, semakin galak aku bershopping. semakin galak melayan karenah hati nak tengok wayang, nak makan banyak dan tak nak bersenam. makin galak nak buat kerja sendiri. makin suka melepak atas katil kemudian tinjau rabbit dari dalam bilik.

nasib baik saya ada kakak yang ada duduk di rumah. bila dia dah habis kerja, sepakat pergi merayau. entah berapa banyak saya spend untuk bulan December 2010 untuk barang-barang baru yang KONONnya nak pakai masa sem 2 which is right now.

31 December 2010, Friday.

sebelum my sister berjaya(tak sengaja) memecahkan sebuah botol foundation dari Revlon yang berharga hampir RM90, saya sempatlah juga shopping shampoo organic T_T nasib baik my sister buat plan jahat tak nak bayar foundation. akibat kelalaian pekerja tersebut yang buat tak endah sahaja bila terdengar bunyi pecah dan hanya bagi resit suruh pergi bayar, apalagi, saya campak dalam tong sampah dan zuppp lari terus dari Jusco.

botol foundation yang pecah adalah tester. bukan yang untuk dijual. bukan saya yang pecahkan pun tapi orang pandang saya macam saya pecahkan sebab seluar sudah kotor dengan foundation. ciss. Alak Alak. haha

jangan pergi Jusco selama 2 bulan.

kemudian terus cepat cepat pergi Tesco baru. semangat nak shopping di sana. shopping barang keperluan college namanya. seronok sebab : MURAH MURAH bak kata amoi disana. lepas shopping barulah semangat nak cuba makan di sebuah kedai yang menyediakan steamboat, baru dibuka.

part paling best :
ANDA MASAK SENDIRI DARI TEMPAT DUDUK ANDA.



ANDA BOLEH KAWAL SENDIRI KEPANASAN.




MASAK DI DEPAN MATA SAMBIL WAP WAP COMEL MENGENAI MUKA.




KEMUDIAN DAPAT BENDALAH DI ATAS.
best sebab meja tak panas, pegang besi tu pun tak panas. trust me, dah mendidih aku gatal tangan nak test kepanasan mangkuk besi tu. SYOK :P




DIBERI LAYANAN MESRA.
owner asyik melayan karenah aku yang asyik nak tambah sup, kejap kejap nak chopstick, then nak sudu dan garfu. last last dia bagi pinggan sekali and siap ajar macam mana nak masak. kahkah. teruja lebih.



muka lapar.



muka semangat nak cuba rasa kepedasan cili tersebut.




terngiur~~



:')



semangat makan.



semangat masak.



dah masak lama-lama pun aku tetap tak nak angkat letak dalam piring -.-





sedap sangat sambal ni dan bawang goreng. tersedu sedan makan kepedasan :')





Japanese Mee.



aku orang terakhir habis makan.

dan aku lupa nama kedai ni. HAHA




China made. suka :)



love love.



ada beli banyak benda camni. sebab nak bawa pergi kolej.



shampoo dan conditioner organic.



BIL memang melampau.


balik rumah my sister yang tolong kirakan dan bahagi sama rata. siapa hutang siapa semua. banyak barang yang aku nak sangat dapat beli dengar harga yang murah. berjaya juga aku menawar amoi disana untuk menjual gelang jed dengan harga RM150. lol

hari terakhir sebelum 2011 memang syok sebab berjaya beli selendang dan segalanya. cuma tak sempat makan donat IceBerg, Big Apple sahaja before balik LONDON.


PANJANG GILA ENTRY. k, bye. Esok pagi back to Lendu.