January 13, 2011

Sesi Fotografi 060111 ❤

Pada hari Khamis, 6 Januari 2011, barulah semua sudah dressup dengan lebih biasa lagi berbanding hari Selasa lepas, semua berbaju kurung on that day. kelas bermula agak lambat pada hari Khamis. pukul 2.30 memang kelas pertama untuk setiap hari Khamis. untunglahkan. 


sebelum sesi fotografi bermula, semua pakat snap pic bersama-sama dahulu. ini geng VIP saya. dulu guna nama Janda. macam tak baik terus tukar -.-''

ramai pelik kenapa saya berani pakai selendang purple dengan merah. tapi dorang cakap sesuai pulak -.-'' tak tahu. kalau saya rasa saya yakin pakai, memang nampak match la kot??


lelaki yang sedang menaiki tangga tu memang agak famous. lol




rangkaian coat untuk dipilih. siapa cepat dia dapat paling fit.





lelaki yang menghadap adalah lelaki yang sering 'make it happen'. trustable lah katakan :)
our class wrap. 




Afifah, new friend.




ini yang terjadi bila orang nak snap aku sibuk nak 'amik' camera.



kawan terrrrbaik. Ain Nadhirah :) nama kami 45% sama.





nampak tak kepucatan muka saya? :P
 tengah Dhamira dan kanan Rabeah :)





sebahagian pelajar lelaki yang sedap bersiap memakai coat.





 Ain dan Hana.



 INI YANG TERJADI BILA ORANG SNAP PICTURE LAMBAT.
kahkah, dua dua tak ready.




JADI! :)





dari kiri di belakang : Hajar, Farzanah, Afifah dan Norahimah. depan sekali Dhamira :D



sebab sesi fotografi kami lambat sampai ke kelas. sampai kena pintu dikunci tak boleh masuk kelas. sudahlah photographer bengang dengan ketidak sporting-an kami bergambar, ini pula dimarah lecterur. LOL. sesi fotografi memang mengambil masa yang lama. akhirnya saya ambil pakej RM30 untuk gambar campur calender semua. pokai lah lepasni.

kelas habis pukul 7.20malam setiap hari Khamis. sebaik habis kelas terus keluar dari UiTM makan di luar. beramai-ramai. 9 perempuan dan hanya seorang lelaki. hero bak kata Apa(dad). haha


beg Dhamira.



makanan yang lambat sampai..


tak sampai setengah jam disana, dapat panggilan dari Ama(mom). baru tahu Ama nak datang Lendu. tak tahu apa yang urgent. akhirnya Ama, Apa dan Mak Ngah join kami makan di restoran :P untunglah. terus semua kawan-kawan dapat kenal my parents :)

part best, saya balik kolej parents hantar. dorang kena jalan kaki -.-''




ramai tak percaya saya jahit manik di handbag ini sendiri.
kenapa semua tak nak percaya aku rajin? -.-''




new new. 


ok foine. BYE :D

0 comments :