January 20, 2011

Shopping 150111 ❤

selepas meratapi pemergian seekor baby rabbit, terus timbul idea nak bershopping. padahal dah lama plan dah nak shopping ni. aku rasa setiap kali rabbit aku mati mesti aku ajak Alak(sis) keluar 'pi' shopping.




sebelum memulakan ekspidisi mencari barang yang berkenan di shopping mall, adalah lebih baik mengusya kereta-kereta yang tampan.




Proton.



Saga.



takde seorang pun yang percaya akak saya nak beli kereta. semua tak percaya dia dah nak masuk umur 22 tahun. HAHA. sadis. tapi orang pandang saya macam umur saya 25 tahun. fine ar~





dengan sadisnya terus pergi ke Tesco baru. semangat pergi makan dahulu di tempat yang sama. tempat dimana boleh masak steamboat di meja sendiri. setiap orang masak sendiri. best :)
muka macam budak sakit -.-





she's fifteen. percaya?






kami berdua makan di sini hampir 1 jam lebih. tapi tu pun tak habis-habis. kali ini taubat tak nak makan situ dah. GILA MAHAL. GILA MUAL. haha :O ternyata lebih berbaloi makan di Kenny Rogers.

RM75 semua sekali. ternganga bayar.








kat sini sumpah banyak lalat. tak tipu T_T






hamek aku complain macam budak darjah 1.

DAN ADA JEJAKA KACAK KERJA DI SINI ;p




makan tak habis sebab kegeraman melihat lalat berterbangan mengatakan "Hai" kepadaku.



kekenyangan. bukan pregnant.





motif? nak tunjuk air carrot+orange dah habis. 
air ni sedap :)




dah habis hampir RM200 -.- barulah singgah di food court untuk minum.




tiba-tiba Alak dapat on-call. 




sempatlah juga dia nak buat tali untuk handphone.



cuba kira berapa banyak jerawat ada.











syok tengok akak sendiri buat kerja. sumpah aku jakun. HAHA









End.


Malam pula aktiviti lain bersama keluarga :)



0 comments :