January 31, 2011

Ujian Kecergasan 190111 ❤



sebenarnya masa zaman sekolah dulu, sangat semangat nak bersukan. bila dah habis sekolah, nak nampak aku jogging? jangan harap. sangat susah nak nampak aku exercise walaupun exercise tangan. sebab tu sampai sekarang memanjang sakit datang. dugaan dari Allah. ada hikmahnya.

since diwajibkan membuat ujian kecergasan untuk koko Sem 2 ni walaupun aku ambil chess, terpaksa dalam kerelaan sahajalah nak berlari 1 uitm tu. 

koko Sem 2 ni hari Rabu. serius hari Rabu jadual kelas aku sangat pack. dari pagi hingga malam. sampai tak berapa nak bernafas sangat. sebab itu semangat pakai baju sukan dari bilik ke kelas sebelum koko. terus semua ingat ada student baru dalam kelas DIA 2C. semua nak pandang-pandang cek ni siapa.\



T_T kenapa semua tak kenal aku ni. siap ada berkata aku nampak macam budak sekolah menengah dah. heh. ini semua kerana aku sentiasa pakai selendang atau tudung malas. 





muka student baru. HAHA. suci suci.






persediaan sebelum mula acara lari 1 uitm.



konon sahaja rancang nak lari dengan beshtie, tapi tiba-tiba aku berlari dengan lelaki. HAHA. semangat lari tanpa henti sampai cramp pinggang belah kanan. normal. siap kawan lelaki ajar cara nak lari tanpa cepat penat :') sebab tu aku manage jadi perempuan pertama sampai ke garisan penamat. kahkah ;D





kemudian aku turn out jadi macam buah apple. merah macam buah saga sampai semua tanya "Nad, kau okay ke tak?". "Nad, kau sure kau okay ni?".





muka aku memang cepat merah -.-''



sebaik habis ujian kecergasan ni, hari Sabtu tu juga aku mula demam panas. tulah, dah tua pun tak nak exercise. padan muka. lepasni kita belajar tai-chi la pula. macam fun? exercise jugak tuu.

4 comments :

super eja said...

rindu nyer ujian kecergasan! dulu satu sem skali kat mrsm . kena lari 2.4km dlm mase less than 12 minutes . but tak pnah lpas haha

NadNod said...

@super ejasekarang memang susah dah nak berlari ;p

husniah muhayyidin said...

mak ai . gemok nye aku . haha ,

NadNod said...

@husniah muhayyidin biasa jela ;D