February 20, 2011

Hanging Out ❤

sejak sudah masuk semester 2, semakin galak keluar sebab bosan duduk di kolej gara-gara tak boleh balik rumah dan alih-alih pagi tadi kena tahan dengan pakguard dan mendengar amarahnya secara free selama hampir 15minit yang menyebabkan rasa dimalukan sebab semua student yang bawa kereta masuk dekat main door macam pandang pandang like kami dapat saman kerana buat perkara tak senonoh. cis. 

nasib baik hanya matrik kad yang diambil. almaklum sepatutnya kena kuarantin tak boleh balik. cis. perancangan hari ini(19/02/2011 : Saturday) adalah hanya ingin bersuka ria sebentar di luar. 


pukul 10.45 pagi baru kami bertolak ke main gate sebelum berlakunya sesi ditahan kerana mengada keluar saat patutnya kena kuarantin -.- pftt


setelah mendapatkan kereta sewa dan bersempit-sempit dari Lendu ke bandar, memang awesome, terus pergi makan dan berkaraoke :D oh yeah. gian terlepas juga...



terima kasih kepada semua yang sudi tadah telinga dengar suara aku yang sumbang yang menyalak tanpa henti selama hampir 2 jam dan suara asyik terkantoi :') lepas tension! serius.





kemudian bermula adegan bershopping. oh my. kenapa aku shopping? kenapa? kenapa?! oh tidak T_T


kemudian semua went separate ways sebab most of them semua dah berpasangan. faham-fahamlah. bawa la hati yang lara pergi layan khurafat for the first time! HAHA. sepanjang movie ni boleh tak tenung screen. boleh gelak tengok hantu muncul. boleh gelak bila hero lari kena kejar hantu. boleh gelak bila hero menangis. mungkin betul aku sudah tidak betul. faham tak?

sempat bermain lumba kereta dan bermain drum. habis RM5 untuk 5 token.


after movie merayau :) tiba-tiba aku dijadikan mangsa. ditegur oleh seorang penyampai Hot FM. macam what the? -.- why me? tapi seriously she's beautiful although aku tak kenal siapa. HAHA. dia minta ambil gambar bersama. semangat betul. 


semua kawan aku jadi mangsa. LOL. boleh tak aku excited saat ni -.-


dah habis jalan semua sibuk merayau di tempat bersejarah. yang tak lepas hanya naik Taming Sari. okay, muka aku memang cepat merah padam kalau penat. malu~


mungkin aku nampak tinggi dalam gambar ni? 
okay. malas nak rotate.




muka penat muka penat muka penat muka penat muka penat muka penat muka penat muka penat :)





mereka sedang bantu saya tangkap gambar lompat. apekebenda buat malu lagi disana. memang tak malu bagi semua pandang kan :P








TAI-CHEEEE oleh Hajar!











I love sunset :)


dah habis merayau di tempat sejarah, semua semangat nak ke Jonker Walk terus. betul ke tidak aku eja ni? lol. haha, memang super awesome punya ramailah kan di sana. tapi best sebab banyak barang murah tapi aku tak beli pun -.- 




memang semua berminyak terutamanya aku. faham tu. lol




Hajar perkenalkan kami dengan air best ni yang botol cantik :)  3 RM10. again, malas nak rotate :P


dah habis jalan berangkat ke Dataran Pahlawan kembali kemudian ke Mahkota Parade. kemudian sibuk nak cuba kerusi urut jugaaa.
okay, sekarang aku nampak gemuk. 




sebelum balik dan bayar parking ticket RM12.50 -.-

dan sempat berpoco-poco di atas pentas di depan pintu masuk Dataran Pahlawan. hebat, semua orang pandang. again. memang tak tahu malu.sukarela buat. bukan disuruh. perempuan perempuan. haha


kotak kerongsang yang lama.
sudah digantikan dengan kotak kerongsang baru. yay :)


barang lain yang dibeli tak dapat nak cakap. susah nak cakap. okay. dah mengantuk. esok kena hadiri upacara di Uitm. VC is coming to our campus. okay, tidur. semua bye.

p/s : jangan assume aku pergi sini dengan special boyfriend. na-daaaa. im single -.-