February 18, 2011

Seni ❤

kalau sesiapa kenal aku sejak zaman sekolah mesti dah tahu benda yang aku suka sangat buat kalau dah bosan dalam kelas selain dari tidur dan pura-pura dengar cikgu cakap padahal pasang earphone dekat telinga -.- patutlah masa SPM tak dapat straight A's. kahkah, slek 4 subjek. ish ish

masa zaman form 4 semangat okay dan dengan confident tak nak pindah sekolah semata-mata nak ambil pure science. akhirnya masuk juga kelas yang ramai cakap kelas corot, tapi apa aku kisah sebab aku rasa aliran kelas aku terlebih istimewa sebab hanya ada 1 kelas sahaja untuk aliran tu. aliran sastera ikhtisas yang lebih kurang sama macam aliran pure accountancy cuma bezanya tak ambil fizik dan kimia and so on....

tidak semena-mena saya nekad ambil pendidikan seni sebagai subjek tambahan. siapa tahu? 0.0 saja nak bagitahu. dulu ambil juga bahasa perancis. sampai sekarang ingat lagi tapi belajar setahun je lepastu terus give up for real. HAHA, teruk kena marah dengan parents.






buat ini untuk seorang rakan ketika di masjid saat ustaz bagi taskirah. sangat tak senonoh perangai aku ni -.-




aku tak kata aku hebat seni. serius seni aku selalu dikondem dan dikutuk sejak zaman sekolah. semua kondem kenapa warna ini, kenapa lakaran banyak sangat cakaran, kenapa ini kenapa tu sampai ada masanya terus jadi down to earth dan give up nak ambil subjek seni -.-



bila dekat Uitm, operasi conteng tangan masih galak dilakukan. nasib baik ada kawan sekepala. boleh lah kerja aku mintak dorang conteng tangan aku :P



contengan mengikut garis tapak tangan.






banyak spend masa buat bookmark dekat semua buku. rajin datang dan pergi...








kalau nampak lukisan aku macam ni maksudnya aku tengah marah/sedih.

seburuk-buruk saya lukis dapatlah juga anugerah seni terbaik. maka jangan nak kutuk aku sangat -.- one single word can bring me down. jangan kacau aku bahagia. HAHA. lately semua nak cakap aku bahagia kan. aku pun tak faham kenapa. pfttttt

Sekian dari saya Nad :)

1 comments :

super eja said...

hey i love your drawing .