February 22, 2011

VC coming to Campus 20022011❤

minggu lepas tak boleh balik terus semua huru-hara memandangkan kalau minggu lepas tak boleh balik campur dengan minggu ni dan minggu depan maksudnya boleh jadi hampir sebulan tak balik rumah. no no, kami memang rindu rumah. dulu selalu balik setiap minggu. kalau 19Feb sibuk berjalan di kota Melaka, 20Feb sibuk menyambut kehadiran VC ke kampus kami. oh ya. seronok sebab semua mekap cair. kahkah

tengah hari dah semangat tangkap gambar. semua muka lapar dan muka baru bangun tidur :)





sesi pendaftaran. nak tunjuk diri hadir kenalah daftar nama berserta id under fakulti -.- ramai yang balik after daftar. kenapa kami baik sangat tak terus balik?




end up makan lunch di atas lantai di bawah khemah sambil gelak gelak godek handphone tepek bedak di muka dan macam macam aktiviti sampai punggung basah.




salah seorang classmate join bertanding for MPP. untunglah kerana tercalon :) tahniah Alex. eh, ramai pula yang macam excited tahu dia classmate aku kan. oh ya, dia memang handsome. undilah undilah. mungkin anda bakal menjadi girlfriend beliau. LOL. joke joke =)



bila dah pukul 2.30petang semua huru hara berkumpul beratur untuk menyambut ketibaan VC. semua macam excited. dan ada yang bagai plastik mengatakan I love you VC. aduiyay. cepat buka plastik dimuka -.-''



pelajar Art&Design memang semua dah conquer di hadapan VC. semua dah kerumun bawa DSLR kulu kilir sampai hujan gerimis pun dia tak kisah. camera mahal takdaaa sayang hah? aku duduk belakang juga berjaya snap gambar curi  >:)




muka rakan yang kepenatan. kebetulan aku memakai baju kurung merah dan berdiri betul betul sebelah group Masscom semestinya aku tiba-tiba menjadi pembelot dengan menjerit "masscom masscom". haha. it was a joke though tapi semua marah. almaklum nama fakulti Perakaunan tidak langsung disebut. itu sangat menyedihkan!




mungkin kerana tak ramai ambil accountancy?



ada tarian perang juga. RAJA RAJA. handsome anda ;D joke joke. haha




'gila' muka penat.




selepas bermesra dengan rakan di dalam dewan kuliah terus bergerak ke tapak pasar dengan harapan dapat spot baik untuk tengok sendiri hakka.

pelajar lelaki dari kolej Lekir :)





ni aku tak tahu. haha


ahli kasturi.


Lekir dan Kasturi bergabung :)



spot baik di atas bukit :)


after hakka terus berdouble date di dewan makan. HAHA. seems like. kenapalah semua asyik cakap aku bahagia. penat pula menafikan. tapi macam bodoh juga. patutnya aku suka kan orang doa aku bahagia :D


hari mengundi ialah hari ini, 22Februari 2011. selamat mengundi semua :)

0 comments :