March 21, 2011

Day 2 in Hospital ❤

my right hand.


saat dicucuk jarum untuk pasang tiub ni memang sakit -.-'' lepasni taubat. kena lebih berhati-hati. im typing using my right hand now :(

agak terbatas pergerakan. nak pergi tandas pun kena kulu kilir bawa tiub air ni semua. 



left hand.


ini pun perlu carry around dan gantung di leher kalau nak pergi toilet -.-'' tidur pun tangan tergantung. eh, ayah saya cakap saya tidur lasak semalam sampai tiub air tercabut and tempat gantung tangan pun hilang. no wonder tangan saya patah :P




kata nurse ni jam baru saya. -.-




setap hari dapat persalinan baru. sebab baju ni seksi, saya terpaksa tunggu mak saya datang. nasib baik semalam my dad teman di sisi katil sampai saya tertidur :')





rasa macam handless sekarang.



the doctor said the operation will be at 12.30 pm today. kejap lagi nak tukar baju yang lebih seksi. yang pakai kena ikat ikat belakang. oh tidak -.-

now i'm all alone in this ward room. tak dibenarkan makan dari pukul 12 malam semalam sampai habis operation. sila kesian dengan saya sekarang. kawan di kolej semua busy belajar tetapi saya disini :(

0 comments :