April 05, 2011

1st April 2011 ❤


bila kejadian asyik kena pandang sebab pakai baju ayah dan dicop pakai baju hospital di kolej, i still managed untuk keluar dengan tujuan yang utama. pergi hospital dan shopping barang diperlukan.



kami melawat mak Dhamirah(kanan). alhamdullilah, mak beliau sudah boleh makan sedikit. masa saya sakit ramai melawat, kali ini saya tunaikan tanggungjawab saya pula :)




tengok tengok Dhamirah hulurkan hadiah birthday :)





beserta dengan cincin :)





comel.  sebab sox tu comel terus gantung dekat handbag :)
thanks Dhamira!!


selepas melawat terus shopping. bukan saya. a friend of mine. shopping baju dinner ;) tangan tergantung pun galak berjalan. i know! -.-








my mask for dinner.





thank you.





sempat beli selipar :P






kasut kuningku kini ada dalam versi kecil....





tadaaa!! key-chain from Sinma. I bought this for someone. expect dia akan ingat saya selalu. haha

0 comments :