April 09, 2011

Logo for Fragrance Company ❤

since I take MGT153(Business), kami(my group) perlu buat project dan kena siap buat softcopy. tomorrow will be our presentation including with our product.

kami buat keputusan nak namakan kumpulan kami, Fragrance Company. penat tahu google translate untuk dapatkan the perfect wood word for wangian. semua tak nak guna nama fragrance pada awal cadangan saya. akhirnya translate perkataan "soap" ke macam-macam bahasa sampai give up.

tugas saya pada ketika itu iaitu pada malam 17 MARCH 2011, saya mula mereka cipta. asyik kena kritik. haha -.-''

hasil lakaran menggunakan touch pad without mouse.
 gila kan. gila sebab hodoh. haha. but still I love it.




this is our final decision. memilih logo ini untuk company kami. 



apakah product yang akan kami present? nanti saya akan tunjukkan :) 

sorry to all my group members since tak dapat tolong buat paperwork sebab 3days after that saya dah dalam hospital. tak sempat nak tolong buat product lagi. minta maaf banyak-banyak. jangan simpan dalam hati ya kawan-kawan :'( 

semua pelik kenapa aku ni macam ada banyak masalah. memanjang emo. haha. tangan satu pun aku boleh sibuk online. adeh. 6 minggu lagi. sabar nad...~

0 comments :