May 23, 2011

Kehidupan Terkini ❤

Punca pertama kenapa tiada lagi update guna gambar-gambar yang banyak seperti sebelum ini adalah kerana handphone Satio sudah selamat disemadikan di Sony Center, The Gardens. baru sahaja hantar beliau pada 18 May 2011 bersama-sama dengan si dia(??). kembali ke tempat asal untuk dibaiki. Touch Screen problem.

jadi tiadalah post gambar pelbagai.

Tiada gambar
TIADA GAMBAR.






kedua, saya semakin busy dengan masalah emosi kecelaruan pemikiran memikirkan MANA SAYA NAK DUDUK SEM HADAPAN? sebab saya tidak dapat kolej. hee. agak macam pelik bagaimana yang lain boleh dapat atas sebab tak munasabah. rezeki masing-masing.

jadi saya pindah ke PLAN B. dimana saya bakal mendaftar menjadi NON-RESIDENT pada minggu hadapan. official duduk di luar. bersama dengan classmate ketika di tingkatan lima. sangat baik hati sebab dia sudi kongsi bilik dengan saya :')

rumah sewa saya memang sangat dekat dengan UiTM. rasa macam agak terkilan sebab I'm like 19 dan dah terpaksa duduk luar.saya give up rayuan kolej. bukannya dilayan. macam hina sangat merayu tak kesudahan terus move ke plan B. tahniah la kepada semua yang berjaya dapat kolej. rajin-rajin pergi event, aku dah NR jangan harap nak turun padang dah -.-''

//*lama juga saya emosi sebab tak dapat kolej sampai down yang teramat setiap hari.







next, saya semakin busy dengan kehidupan di rumah. sibuk dengan rabbit yang bernanah duburnya. semangat jadi nurse(konon) nak ubati my little Stuart. alhamdulillah keadaan dia sudah kembali normal. yay :)



mungkin saya terpaksa buat few steps by buang rakan-rakan di facebook tanpa sebab munasabah. saya tak rela dibenci dan tak rela dicop menggelabah. heh. semoga bahagia hidup kalian.  



btw, Check out this YouTuber(does it sound right here?) : Graham And Friends
he's like 40 and a Youtuber(still doesnt sound right. haha). the minute I start watch his video, terbit rasa kesian. tak tahu tengok muka dia boleh rasa kesian dan tekan juga button subscribe. dia macam berusaha untuk make his video works . ada yang mengutuk ada yang menghina, tapi saya tetap support dia-lah.

walaupun video dia tak seberapa pun. HAHA. go Graham! :)

4 comments :

Azah Daud said...

bersabar jelah nadnod . ape yang ko rase sekrg aq da rase lebih awal . jgn dok pikirkan sangat lah . insyaallah kite leh survive duk luar .

NadNod said...

hee :) betul betul. malas dah nak pergi buat rayuan. Insyallah ^^ btw, Azah duduk mana plak?

Azah Daud said...

azah duk bertam punye umah sewa tuh . kat intekma jugak .

NadNod said...

laaa :D kita berjiran !!