May 27, 2011

Sombong ❤




Sejak bermulanya 25th May 2011, saya sudah semakin menjauhkan diri dari dunia Facebook dan Tumblr sedikit dan mula mengurangkan memegang handphone.

bila ada yang call saya tak angkat bukan saya bersikap sombong dan menjauhkan diri. saya tidak ada "mood" yang serasi untuk bergayut dan tidak ada "mood" untuk keluar bersuka ria. saya lebih banyak masa mengurungkan diri dalam bilik. bukan kerana frust menonggeng dengan result, saya bangga dengan result saya walau tidak seberapa.

tapi it kills me bila orang tetap memaksa "berapa pointer kau?"

macam what the -.- I know la your result sangat bagus. I know la you dapat Dekan. kalau you tahu result I yang tak setanding dengan result you pun apa saje you dapat? you hanya akan dapat kemegahan di situ. dan saya akan dapat kehinaan. bukan apalah kan, semua orang ada hak atas result masing-masing.




ramai juga yang tidak putus-putus call di handphone bertanya tentang pointer. ada yang saya biarkan sahaja panggilan itu mati sendiri. ada yang saya terangkat pula. bila dah terangkat sudah tentu saya mengelat dan mengeluarkan bunyi gelak yang dikatakan annoying itu.

bab kelakar. one of my friend silap hantar text message to me. it supposed to be send to the other person. wakaka, dia siap cakap bertapa dia annoyed dengan saya. saya tergamam di situ. I told about this to my mom, dad and my sister. semua cakap kenapa nak dilayan semua ni. kenapa nak emosional. result tu dah kira bagus untuk budak yang patah tangan macam saya.

saya terpaksa buat operation keluarkan besi seminggu sebelum final exam bermula. seminggu tu juga saya busy buat fisioterapi setiap hari.




There is someone yang selalu bagi nasihat untuk saya stay positive. now I'm asking for everyone that knows me to be positive instead of narrow minded and assume I'm changing because I'm Ignoring you.

really, sometimes I JUST DONT WANT TO TALK.

everyone need their space sometimes in their life. for a brighter future ahead. We will be in touch when I start to be happy again. I'm quiet emotional here especially to those who talks behind my back unexpectedly. I trusted you to be my friend and now you just a big jerk to me -.-




bersyukurlah pada yang dapat kolej untuk next sem dan Dekan untuk sem yang lepas. tahniah :)

0 comments :