June 24, 2011

Bila hati dicampak tepi

Dah kurang update gara-gara laptop dimandikan dengan air dari tangki oleh pakcik plumber yang tidak langsung sedar bilik aku bocor. katil baru habis. tikar baru habis. laptop habis. baju baru habis. semua habis basah kena air. with no sorry I couldn't actually online for 7days approximately. asyik online guna handphone. bila online di library, hanya cari artikel untuk outline for BEL.

Alhamdulillah my outline does not fully approve but the 3 main point for the essay accepted! yay. worth it after got rejected and scolded again for not relevent information. I managed to find a good topic to be write and main point. and now I'm suffering to make a thesis statement and actually put it in my outline. on Monday I have to submit what the changed I made.

my sister will be getting engaged soon. yes. soon. and I'm worried if she's going to be home like she used to when she get married. that would be sad -.-

and yet I got scolded by so many people this current month.some is for my own faults and some.. I just don't know. people just keep stabbing me from back to infront with no regret. calling me names for instance.pstt. dont involve my friends. you dont have to send "Sweet regards sincerely from you" and ask someone to tell me that.

I'm a bit exhausted this particular week due to lot of assignment that need to be submit and quiz. its been hard because I dont have a laptop. when I went back home, I dont actually have anything to do. hanya dapat baca buku. buat assignment. its good kan? tapi when you have to do them regularly, you will feel depressed. sebab tak ada benda untuk nak kata "pergi mampus la semua, aku nak ketenangan."

aku benci bila orang tahu kewujudan blog aku. sampai scanning semua entry dalam ni. every post. kemudian sebar cerita bukan-bukan. orang marah bila mereka diperkatakan. tapi bila mereka memperkatakan tentang kita, mereka tidak pernah nak fikir.

Oh. rayuan kolej saya diterima bersyarat! how cool is that? haha. okay. sumpah tak cool. saya dah duduk luar. dulu masa daftar rumah lain. sekarang rumah lain. I moved to a new house-->room. I got awesome housemates and roomates. semua baik-baik but sadly saya tak dapat join mereka semua pergi makan di Seoul Garden today. sedih :'(

and now I'm having sore throat for singing my lungs out due to heartache. saya malas nak caj handphone yang dah terang-terang letak baterry dah nampak warna putih tak ada hijau. dan saya tidak dapat update lagi selama berminggu sampai saya dapat laptop lama ataupun laptop baru.

AND IM THINKING TO BUY AN IPAD 3 next year :P saving duit dari sekarang.

oh and you. thanks for stabbing my heart and broke my trust.rasa macam apa yang berlaku dahulu berlaku kembali kepada saya sekarang. sakit dada tapi tidak ada luka luaran. eh. merepek. tak baik 'dowh' gelak  kan orang yang terjatuh tersungkur macam saya. tahun 2011 tahun saya banyak kena hadapi cabaran. almaklumlah tahun akhir untuk belasan tahun. kira proses nak matanglah 'tuwwwwh'. bye~!

0 comments :