August 13, 2011

Berbuka Puasa di City Park Oriental ❤

pada hari Rabu, 10 Ogos 2011, sebaik sahaja habis kelas Law, terus semua rakan sekelas buat haluan sendiri selepas buat kata sepakat pukul 5.30 petang kena ada depan Bus-stop berkumpul :)

perancangan berbuka puasa satu kelas sepatutnya di dalam Melaka sahaja. entah bagaimana semua setuju nak berbuka di Seremban. ada juga orang cakap macam tak ada kedai makan dekat Melaka pula sampai nak merantau ke negeri sebelah :D

dari depan bus-stop terus berhenti di Petronas simpang ampat(ke empat?). keseluruhannya 6buah kereta. ada bawa kereta mahal. ada menyewa kereta. dan ada yang miliki kereta sendiri =)

kos semua tak payah cakap. RM25 tak termasuk minyak dengan tol. Tol pergi balik RM11.20. minyak RM20. last-last memang over budget untuk kereta :P







semua berlumba sesama sendiri. padahal dah set kan 100/km tapi semua bantai speed sampai 110/km++. terbaiklah -.-''







sekereta dengan saya pada mulanya :)





baru bertolak, kawan-kawan saya di kereta hadapan, sudah tidur. selari pula kepala dibaringkan :)



kami tiba di Seremban agak lewat memandangkan bertolak pun lewat. nasib baik sempat tiba sebelum azan :)





ini dia. restaurant yang saya tak pernah tahu pun kewujudannya. baru hari tu saya sedar yang ada kedai makan macam ni dekat City Park :P



Gambar bersama classmates. *tidak semua berada dalam gambar*

1


2


3



4




beratur yang agak panjang untuk ambil makanan :)



memang sangat sangat sedap makanan di situ :D
**favourite : daging rusa dan ayam berlada**


my favourite. popia otak otak :D










/


memang semua makan puas-puas. kemudian baru solat beramai-ramai di tingkat atas. 
nasib baik ada telekung :) 





bermulanya sesi fotografi di tangga :)






kemudian barulah semua buat kata sepakat nak ke pasar malam/uptown/bazaar :)

akhirnya pukul 11.30 malam baru kami sampai di UiTM. ada yang tak balik Melaka. ada yang terus balik rumah di Seremban. saya sahaja tak sempat singgah rumah.

untuk pengetahuan :
1. bukan semua classmate join majlis berbuka puasa ini.
2. parents saya dah tahu pun saya berbuka puasa di Seremban.


p/s : semoga dapat berbuka puasa seperti ini bersama-sama dimasa akan datang. Genting Highland jom? :P

byebye



addicted dengan lagu ni :) I love Brown and Bieber ^^