August 29, 2011

My Pillow Pet & My Pink Domo :) ❤


Found out that little girl was lucky to have a dad like that. supporting. mesti hidup dia sangat fortune. its TIAMO. most of the shoes there are over RM120++. even for kids. lucky you.

I better think twice to buy my dream shoes there T_T

so recently, saja mengikut my sister pergi dating. dapat juga merasa Pillo Pet. what is Pillo Pet? basically obviously it is a pillow and it is a pet.

Find them on facebook : My Pillow Pet.
Their official website : My Pillow Pet.




kami beli di Sunway Pyramid. and it comes with a yellow bag. so basically saje letak kucing saya, Ben Ben dalam beg tu. memang tak sangka dia suka diangkat sebegitu :P

but sadly, this Pillow Pet sepatutnya comes with birth certificate. so for those yang ada beli, TUNTUT SIJIL LAHIR :(



mine is on the left. Bunny :D












it is super comfy. and I'm thinking of buying another 2 Pillow Pet. for my  bestfriends' birthday in September :)




oh yeah, I got this from Hello Planet for half price.
hampir beli domo warna kuning, hijau, biru dan purple :)





sebab saya dah takut dengan kes purse dicuri. hampir dicuri.

saya telah lock zip dengan tali beg saya. jadi kalau ada cuba menyeluk memang saya tarik rambut dia bawa pergi balai -.-







apa tunggu lagi :P mari beli Pillow Pet! super comfy. memang hadiah terbaik kalau nak bagi orang yang bakal menyambung pelajaran ke Penang tak lama lagi (EHEM :P).

okay bye.

0 comments :