August 20, 2011

Shopping Raya :) Day 1❤


recently saya tiba-tiba jadi rajin bawa gelang comel ini ke kelas sebab tiba-tiba ada yang nak membeli dan tiba-tiba ada yang tak nak beli dan tiba-tiba semua nak harga murah dari harga yang ditetapkan. maaf rakan rakan, saya hanya menjual barang orang. bukan barang yang dibuat sendiri. no negotiation :P


Hari Sabtu, 20th August, saya harus mengikut parents saya hantar my sister ke UiTM Shah Alam untuk sesi mendaftar. tahniah Alak sebab berjaya sambung belajar balik ---> PJJ dalam bidang yang sama iaitu xray. kembalilah anda ke Puncak Alam nanti. sebulan 2 kali sahaja kelas dalam. untunglah :)

**/ beliau masih bekerja di hospital sebagai juruxray :)

sebab sesi pendaftaran dan taklimat agak lama, terus saya dan parents saya pergi bershopping di Jakel seksyen 9 juga.

pembelian baju melayu untuk ayah saya.





too many to choose from.






I so in love with this colour :D




lelaki berbaju melayu hitam yang tiba-tiba sokong warna baju melayu yang saya suka.
 yang bagi senyuman manis. eh?





langsir langsir :D




saya sempat mencuba baju kurung di sana. sadly semua tak menepati citarasa saya. yang fit saya hanya saiz S. tapi bila dah pakai, ya ampunnn. singkat -.- akhirnya ibu saya bersetuju, saya memang kena tempah baju. 





dan tiba-tiba saya ajak ibu saya shopping di Ariani. saya tak mampu la awak nak beli tudung berpuluh puluh ringgit. baru kali ni merasa tudung Ariani semua gara-gara Sales. kedai tu dah macam pasar malam dah, ramai berpusu pusu masuk :D I LOVE ARIANI.




thanks to my mom yang berjaya spend a fortune on tudung. bukan senang ni nak pujuk beli tudung :P



carpet.




dan ibu saya siap belikan songket harga RM800 untuk ayah saya. tak termasuk dengan kemeja yang ditempah khas disana. jadi jumlah keseluruhan adalah dalam RM1000++ O_O tak sangka baju lelaki lagi mahal.

sempat bungkus nasi ayam penyek di sana dan bawa balik rumah. memang hari yang paling memenatkan :D Okay, bye ^^

0 comments :