September 15, 2011

05092011. 09092011. 10092011. 13092011. 14092011 ❤

Dengan sengaja saya menggabungkan semua yang berlaku minggu lepas dan minggu ini dalam satu entry. memandangkan saya tengok my achieve for few months back till now sangatlah sikit post-nya. macam tak sangka dah lama tak aktif berblogging macam dulu.

boleh guna alasan tidak ada masa. boleh juga guna alasan saya tak bayar bill broadband untuk 3 bulan. aik -.-  maka semalam sudah bermulanya study week bagi semua warga UiTM. 

pada 5 September 2011 bersamaan dengan hari Isnin, saya berjayalah juga melepaskan tekanan diri dengan keluar bersama rakan-rakan. saya terpana dengan 3 pasang kasut di BATA ini. warna pink, biru dan hitam. tahan lama. tahan lasak. harga RM23.99 tak silap. sangat berbaloi hoi. saya pernah beli kasut getah warna kuning dari BATA 5 tahun yang lepas. sampai sekarang saya pakai, tak tahu tahu nak rosak pula -.-



pada 9 September, saya menggatal mencuba makanan di restoran berdekatan Mahkota Parade. memang ternyata sangat sedap. saya suka hiasan bintang itu di gelas saya :)






pada 10 September pula, finally saya makan keropok comel di atas setelah berbulan bulan beli tersimpan dalam stok makanan. tak sangka saiznya sangat sangatlah mini :)




dan saya ada beli HP CHARM buat kali ketiga bulan ini. haha -.- membazir duit! RM7 sahaja saya spend kali ini untuk hp charm ni. sangat saya suka reka bentuknya dan the fact dia akan keluar lampu bila message masuk atau keluar atau panggilan masuk atau keluar. faham tak?


bagi saya ianya sangat comel! haha :D excited tengok lampu keluar hoi.





dan pada 13 September dimana akhir terakhir di UiTM sebab nak balik rumah untuk study week, saya dan classmate saya dengan rasa hiba di atas markah final assesment untuk BEL.. keluar juga untuk kononnya melepaskan stress. takut dengan carry mark yang low -.-




untunglah dapat tangkap gambar dengan domocun kan kan. jeles**




and after watching Hantu Bonceng for the first time, terus melayan game seperti di atas. game yang memerlukan token. main sampai 7 kali yang akhirnya membuat lengan aku sangat kebas -.-




on 14 September 2011, hari Rabu, finally dapat balik rumah. sampai Seremban terus ke A&W dan dapat dapatlah set yang saya idamkan sejak hari sebelumnya. DOUBLE DELUXE BURGER.

awesome. okay bye :D

0 comments :