October 08, 2011

Hammock and Pouchbag untuk Pichu ❤

so here he is. takut nak berjalan sebab tak kenal our scent lagi. mungkin memang patut gantung baju yang dipakai seharian di rumah beliau agar dia tahu bau tuan dia -.-''


eating red apple that doesn't taste so good. supposely potong kecil-kecil tapi ...... nak cepat :D

so I found this video on YouTube. how to make a hammock without any sewing.

 saya tak ada material kain yang hot gorjes atau yang comel colour pastel or something vintage, akhirnya saya ambil kain buruk untuk ikut tutorial ni :P


so this the hammock I've made. obviously sangat buruk lah kan. but its okay :P




ini yang terjadi bila saya dah bosan di rumah. 
menjahit! **/padahal jahitan tak kemas langsung!




semua di purchase di Daiso. tahu kan Daiso tu apa? :)
yang jual barang RM5 per item.




sesiapa yang pernah tidur sebilik dengan saya memang tahu saya suka buat kerja atas katil. everything! including makan atau buat assignment :)




this baby pouchbag ni memang plain at first. sebab a little dull saya decide nak jahit nama Pichu dan tambah beads. I think it's cute :P




tak ambil masa lama pun buat benda ni. hanya 30 minutes. I guess? :D



Pichu :) my room a lil bit messy.




accidently tertangkap gambar guna flash. sorry Pichu!! sugar gliders are sensitive to lightning -.- pfft








and I've been cooking for my Pichu for couple of days now. luckily he likes them :) makan habis-habis ya Pichu! thinking of nak decorate rumah Pichu.

but first thing first, saya nak warnakan rumah rabbit jadi pink dan putih for this semester break. wu huu! :D excited!

0 comments :