October 06, 2011

Obses ❤

mula-mula saya tengok video ni dah buat saya jatuh cinta dengan gadis ini. suka sangat suara dia. but most of all sebenarnya aku suka lirik lagu ni je -.-'' touching.

penyanyi asal lagu Fix You ini adalah Coldplay :) my favourite band.





current obsession is Avery! suara dia sangat mantap :D jatuh cinta dengan dia juga. memandangkan video ni memang fully guna application Iphone, lagilah buat aku teruja memiliki Iphone 5 yang bakal keluar tahun depan (kot?). ececeh :)

semua instrumen yang dimainkan di dalam video ini juga adalah menggunakan application iphone. how cool is that kan? 

BUT MOST OF ALL, I'M IN LOVE WITH THAT GUY WHO'S MOM CALLING.

baru dapat info nama dia : MAX SCHNEIDER *i love you :P

ayat BI berterabur. ngee. I love you. eh. merepek. aku dah jadi lesbo sebentar sebab mereka berdua. sebab mereka aku mabuk cinta tak tidur. hahaha. goodnight :)


0 comments :