November 05, 2011

November ❤ Rayyan . Tutti Frutti

on 1st November 2011, one of my friends invited me to accompany her to our friend's house. kiranya melawat anak buah kawan lah nak dipendekkan cerita. new born puleee. terus gelabah cari hadiah.

and aku boleh lupa bawa extra money. akhirnya end up beli benda paling simple. iaitu benda untuk "dinyot-nyot" oleh baby? daaaan :D berus gigi berlagu untuk dia bila dah cecah 6 bulan nanti :')




ni dia Cik Zana kite yang sangat sukakan baby. I feel awkward being there sebab saya sangat tak pandai pegang baby :P and tak pandai bercommunicate -.-

sebelum sampai rumah kawan saya ni, Beah, memang banyak kali tawaf Taman Permai 2 tu. semua jalan nama ikan :) Thanks kepada boyfriend kawan yang tumpangkan saya and thanks kepada Zana yang sudi ajak saya menemani ;)




memang bumi sudah terlampau tua. jenayah berada di mana mana. manusia makan manusia dah makin banyak. budak yang belum baligh pun dah berani mencuri and berani rogol anak orang. -.-






mesti orang pelik kenapa dalam gambar kulit aku nampak flawless. nampak putih. bibir nampak pink. padahal bila jumpa depan-depan, indah khabar dari rupa :P

ini adalah hasil make-up. dan hasil webcam yang menyebabkan saya jadi flawless tiba tiba. saya tak edit picture di atas -.- ini gambar sebelum keluar bersiar siar mencari inspirasi :P <3


AFTER FEW HOURS :




TA DAAAAAAA. hasil flash yang sangat mengantoikan rupa aku bila pakai mekap. hahaha. sungguh berminyak. I do have oily skin -.-'' semua yang cacat cela itu saya berjaya sorokkan menggunakan BB Cream dan Concealer -.-




ini terjadi bila tanpa flash. tidak diedit laaaa.


saya sebenarnya seorang yang sangat selekeh serba serbi. jadi janganlah terkejut beruk sangat nampak saya in real life punya terkejut tengok tak sama dengan gambar dalam blog. saya jarang pakai mekap. jarang sekali nak sapu lipstick atau lip-stain dekat bibir. pemalas katakan ;)




dan saya akhirnya berjaya makan Tutti Frutti yang saya idamkan sejak beberapa bulan yang lalu.


RM11.34 hanya untuk aiskrim di atas. serupa aku makan Mcdonald bukan?


 terima kasih 3 November 2011 :)

0 comments :