November 05, 2011

Setelah 2 tahun zaman sekolah berlalu... ❤

Assalammualaikumwarahmatullahhiwabarakatu :)

pada 4 November 2011, Jumaat, dimana pada malamnya itu saya kecoh and huru hara macam bajet masuk DEAN LIST nak tunggu result keluar. hari sebelumnya saya keluar, Jumaat juga saya keluar sekali lagi. tapi kali ini keluar bersama classmate saya dari form 3 sampai form 5. awww :') 

rindu mereka semua. semua peristiwa pahit kami di sekolah kami imbau kembali. dimana difitnah, dimana bergaduh, dimana berdamai, dimana tempat nak ponteng. even tempat nostalgia seperti balcony KGV. ececeh :')

itu semua 6 tahun yang lalu. 6 tahun yang lalu, for the first time ever saya jejak kaki ke sekolah menengah seorang diri. main hentam sahaja jalan ikut panduan arah pemimpin pelajar atau pengawas ketika itu :)


saya nak cakap yang saya tak sangka sekolah begitu banyak perubahan dah sekarang. studentnya pun tambah-tambah lagi. cikgu cikgu pun semua muka muka baru yang saya sendiri tak kenal dah :'( susunan meja guru pun dah lain.

dan yang paling penting, student sekolah menengah sekarang semua tayang DSLR dekat leher. always. haha :P itu yang saya perasan la. generasi mereka semua membesar dengan teknologi canggih. semua power edit gambar, edit video. dan camera semua tak main lah setakat 12 megapixel.




ini dia ketiga-tiga sijil SPM, LCCI dan sijil Cambridge(?)

excited dapat sijil SPM terus pergi liminate. and tak sangka LCCI dia ada hantar ke sekolah. ingatkan dia hantar guna pos laju ke rumah :P semua sebab saya mohon LCCI agak lambat. dan tak sangka BI pun ada certificate. nak tahu sangat result SPM saya, sila telengkan kepala anda. saya tak sebijak anda lagi. ehem.

jadi tidak perlu menghina ya awak :) 6A pun bagi saya dah cukup ALHAMDULILLAH! :')





end up dengan sesi photoshop di taman mini sekolah. semuanya bermula selepas jumpa guru kelas, Cikgu Rohani dan my favourite account teacher. Cikgu AZMIAH! :') RINDUUUU!

dan kenapa semua cikgu cakap saya dah lost weight. HAHAHA -.-'' mungkin zaman sekolah dulu saya memang debab bab bab kot. sebab tu boyfriend lari. HAHA. joke joke :P


debab sungguh aku di dalam picture ini. HA HA HA -.-





t
Akibat tidur lambat bangun awal, macam ni lah gaya kemalasan saya nak berpakaian lebih proper. tudung senget benget. mekap pun tiada :P



after few hours berada di sekolah and melepak di kantin sekolah dengan jayanya, barulah bergerak ke Parkson. macam tak sangka aku sangat excited nak makan di kantin sekolah. tapi makanan dulu lagi sedap rasanya berbanding dengan sekarang. catering dah tukar :'( 

baru 2tahunn.. rindu makcik yang masak mee hailam dengan laksa tu tahuuu



setelah bershopping membeli hadiah boyfriend. bukan saya, tapi kawan saya, barulah bergerak ke kedai membeli barang yang tak penting seperti bling bling untuk HANDPHONE. akhirnya terpaksa cashout duit untuk makan di Pizza Hut bersama mereka semua :')




semuanya 7 orang. orang ke-7 segan nak bergambar.






RM15 setiap seorang. dan saya makan 3 pizza. lol :P mengalahkan budak lelaki sebab saya makan laju gila macam budak-budak tak pernah makan pizza. maaf -.-


bukan apa, saya dah lama teringin makan Pizza Cheese yang sering digembar-gemburkan oleh semua orang tu :P memang ternyata sangat sedap!




saya rasa dah banyak kali saya pergi Parkson minggu ni. baru semalam terjumpa beg yang saya tercari-cari selama ni. sebab ianya nipis dan comel. RM33.90 sahaja :')






not to forget terjumpa beg sarung laptop di PARKSON dengan harga RM20.!!!





ada banyak jenis pilihan sampai aku jadi rambang mata. ini mungkin jenis beg environmental friendly. sebab tu kualiti kainnya sebegitu. tapi saya tetap suka sebab it comes with various stunning colour!




saya suka yang ini juga :D ada warna kelabu juga ^^




ramai cakap someday akan merekah. sebab beg ini bukan untuk jangka masa lama. beg diatas harga RM69.90. nasib baik aku tak beli. nasib baik juga tiba-tiba tak cukup duit nak beli.

2 kali nafsu nak membeli tidak dapat dicapai kerana duit tiada :"((

BUT YET, SOMEDAY SAYA AKAN BELI JUGA SALAH SATU BEG DI ATAS :') TUNGGU SAYA CASHOUT DUIT NUFFNANG DULU. hehe :P




random random :)





saya belajar memandu semalam ke rumah Shana(bestfriend sejak zaman sekolah menengah) kemudian ke Senawang. awesome sebab saya terpaksa brek mengejut kerana ada kereta keluar simpang secara tiba-tiba.

terima kasih kepada kakak saya yang belanja paper clip di atas yang berharga RM6.50. mahal kan? :(

dan saya telah mencemarkan laptop dengan beli furry sticker untuk tampal di keyboard. tapi saya tetap sukakannya :'))






and I buy like A LOT OF BEDAZZLING BLING BLING DIAMOND FOR MY HANDPHONE AND MY CALCULATOR.

wait and see how it turns up in the next entry :)