December 23, 2011

My Pets. Random. Snow Walk ❤


dalam banyak banyak baby rabbits saya dapat last month, hanya si Diamond ini sahaja yang dapat nama. lagi 9 ekor masih tidak diberi nama kerana semua hampir sama. sayang semua kali. bukan pilih kasih ;)







susah nak dapat baby rabbit bulu hitam. memandangkan parents dia kelabu dan hitam putih.
ini sudah kelahiran ke-10 barangkali, barulah dapat si hitam yang ada bulu putih tiga segi di hidung.

Omel Omel :D




ini lagi 6 ekor. mesti tertanya-tanya kan kenapa guna sangkar dawai yang padat sebegini?


rumah dawai ini hanya sementara. memandangkan dulu ada banyak baby rabbit kena makan dengan kucing, anjing, jadi ibu saya buat keputusan buat sangkar begini. sangkar di atas buatan sendiri. 

memang nampak sempit. tapi untuk keselamatan baby rabbits juga. sedih tengok kucing and anjing makan daging mereka :'(



ini adik beradik Diamond. ada 4 ekor di rumah ni. besar sikit sebab tak ramai :)




This my cat, Ben Ben (Bengkok). 
dia suka tidur atas riba orang :)






hobi dia tangkap lipas, tikus, cicak dan berkawan dengan anak rabbit :)




and recently saya beli kerongsang lagi. kali ini excited dapatkan kerongsang rabbit :D






siapa tahu tentang Snow Walk, i-City?

saya jumpa website yang buat jualan tiket Snow Walk. RM34 untuk 2 orang. murah!
tapi promotion dah ditutup. and saya kecewa tak dapat buat payment secepat mungkin.

ONLINE BANKING MELECEHKAN. 
kalaulah ada credit card -.-


dan inilah hasilnya kegagalan saya membeli. sudah ada online banking. tiba-tiba diminta pasword i-access bagai. susah untuk diterangkan. senang cerita. aku tak nak terjebak lagi dengan online banking. yang penting saya kecewa dan terkilan.

aku tengok ayah aku guna Maybank2u senang pula. bank sekian sekian susah pula.

someday ada promotion, nekad beli awal-awal :') no more last minute! grrr

0 comments :