December 23, 2011

Roller Blade ❤ 15/12/2011


Thursday, 15 December 2011.
//*aku memang suka pakai tudung 'selebet'. senget dan bolaaat :D


ever since I was a kid, I love roller blade so much. siap beli roller blade second hand harga RM20 dulu sebab nak sangat main :) it fit my feet perfectly. kecik-kecik dulu saya pakai saiz 8. masa tu darjah 5 kot?

kemudian saya mula berjinak dengan ice skating. main roller blade sama sahaja macam main ice skating. saya juga suka archery. dulu main anak panah tu melantun dari dinding ke saya :P almaklum, newbie lagi dulu.

sekarang saya harap suatu hari nanti saya dapat main paintball pula :)



saya bajet kaki saiz besar kena pakai saiz 9 la kan. hamek! gedabak besar :)
terus tukar saiz 7.

seriously saya tak tahu pakai mula-mula :P penat squeeze kaki masuk. rupanya kena longgarkan tali dekat roller blade tu. aduhai :)





so here how its look in here. nampak macam dekat I-City kan kan? :)



lokasi tempat ini ialah tingkat 6, Dataran Pahlawan, Melaka. kena naik escalator di tingkat 5(pawagam).

Harga RM25 (1 membership card). RM10 voucher(for girls).

TAPI AKAN DAPAT LEBIH MURAH MENJELANG TAHUN 2012.

RM15 per entrance(for students). akan dapat membership card juga :)

jadi mungkin saya akan beroller blade lagi kalau ada peluang. hee. mula-mula main rasa janggal. macam main ice skating. oh ya, ianya macam ice skating juga. boleh main berapa lama korang nak :)





INI BUKAN MUKA TAKUT JATUH.
sebenarnya masa ni saya nak tanya camera ready ke tak. HAHA. hodoh gila muka.




masa saya disitu, memang tak ramai orang. jadi tempat tu macam saya punya. asal boleh nak blade laju laju. bila round terakhir before nak balik, saya terjatuh juga FOR THE FIRST TIME.

itu adalah memalukan :P sebab terjatuh depan lelaki T_T halamak. tak awesome. cover baik konon tak sakit. ceit! paling suka blade laju laju and lapangkan dada. rasa macam terbang :D




muka berminyak :O!





tudung selekeh tidak ku kisah. hee :D





love this place :) 













as for dinner saya makan di McDonald and siap makan Mushroom Soup and Horlick Ice bersama classmate.


cadangan untuk meraikan hari jadi si lelaki baju merah(Hasrul), tapi tak menjadi pula. and untuk pemergian Zawani :'( yang bakal menyambung pelajaran di SPA.

macam-macam conflict berlaku before keluar ini :

1. saya bawa kereta macam orang gila. conflict :P ehem
2. kereta mati tengah jalan. HAHA. macam-macam :)

it was a great day. terima kasih semua :P maaf tidak dapat bergabung menjadi satu. ada yang berkaraoke, ada yang tidak :) apa-apa pun... Assalammualaikum :)

0 comments :