January 01, 2012

Ikea on New Year ❤


Assalammualaikum :)
sepatutnya pergi Ikea tahun lepas (31/12/2011) :P tiba-tiba ter-pergi tahun depan pula 1/1/2012. disebabkan tidur pukul 5 pagi setiap hari. saya dapatlah hadiah eyebag yang besar berserta dengan muka lesu tanpa mekap T_T


nasib baik ada parking :)




ini bukan kali pertama ke sini. tapi kami berdua boleh lupa mana nak ambil trolley. it was embrassing bila kena sound dengan guard sebab silap ambil trolley. malu malu T_T

//*cermin dekat situ comel. tapi tak dapat beli :(






kerja saya mana ada kerusi/sofa saya terus duduk. tiada motif :)





bila tiba masa untuk makan, yang saya nantikan ialah dapat makan ayam 1 ekor yang berharga RM15.90 berserta dengan fries. nyummie :)

//*comel bila letak makanan dekat tray then tray letak dalam trolley. tak tahu kenapa comel :P




ambil banyak set. jadi bahananya banyar RM87++. sebenarnya makan 4 orang je pun -.-''





terus ambil 2 trolley.





Meatball 15 ketul.

pembaziran sebab saya makan 1 je :3
kenapa saya tak drooling dengan meatball? kenapa?





my mom's and my dad's.


saya lupa snap gambar menu lunch saya :3 terus ngap masuk mulut!




ramai betul yang tengah beratur beli makanan. aku tahu aku bergerak dalam gambar ni. motif aku latar belakang. bukan aku :P




dan muka aku yang menggelabah angkat tray :P

susah cari meja dekat sana T_T





before balik saya 'ketuk' kakak saya untuk belanja cupcakes :3





saya tak berapa nak bertuah untuk dapat kotak comel dibawah :(






mine = heart shape.




hebat tak bertapa ronyoknya cadar katil bilik saya? :P

so saya berjaya dapatkan a new bedsheet untuk katil di rumah sewa. saya rasa macam saya pernah nampak ada orang pakai  bedsheet corak seperti ini. siapa ya? :P maaf kalau tersama. nak beli yang bunga ros kecil kecil tapi harga RM100 T_T





sanggup beli.

sebab saya nak belajar buat cake dengan mak saya nanti and belajar tanam bunga ros? :P
sudah. jangan terkejut aku nak belajar memasak T_T 






the awkward moment, bila tiba-tiba dalam bilik ada banyak warna hijau dari warna pink dan purple?

sebenarnya meja yang alas laptop tu baru beli di Ikea juga ^^ kononnya 2 in 1.

1. saya suka makan atas katil.
2. saya suka minum atas katil.
3. saya suka online atas katil.
4. saya suka belajar atas katil (membaca atau buat assignment).

kesimpulannya hidup saya memang atas katil kalau cuti. saya tak perlukan meja belajar sebab saya suka atas katil. orang cakap penyebab mimpi buruk sebab makan atas katil. *selalu dah kena.





even baju hardisk pun nak warna hijau. cadar pun hijau.

sekarang peminat tegar hijau. sekian terima kasih.
selamat umur 20 tahun kepada semua yang lahir tahun 1992.
no more belasan tahun :) jadi aku kena belajar untuk jadi matang "Sedikit".

bye.

3 comments :

dilaola said...

awwww...ikea? tak amek daim cake? rugiiii~ lagi rugi dari tak mkn meatbal.hehehehee

NadNod said...

Haha. daim cake? tak larat nak makan. yg beli semalam pun dibuang2 sbb tak larat nak telan :P

syakey said...

cupcakes tu cute sgt! :D