February 07, 2012

Barbeque Again ;) ❤ 5 February 2012

3hb februari, Jumaat, saya finally balik ke rumah masih tak menyedari potret gambar yang ditangkap lebih kurang 2 tahun dulu dah diambil :D hee! suka!

sangatlah besar. nasib baik tak nampak jerawat daku. nasib baik dia power guna photoshop mengedit agar aku nampak kurus dan kulit licin mulus :)





tiba-tiba minggu ini family saya buat barbeque sekali lagi. kali ini ajak sedara mara. tapi tak semua dapat hadir. jadi kiranya majlis kecil kecilan ;p macam majlis berkahwin la pulak ;D

maka pada petang hari Ahad, ayah saya sudah siap sedia duduk depan rumah minum teh and biskut keringnya. abang saya tiada. semua busy dengan hidup gamaknya ;p




kali ini ada beli cercair untuk menyenangkan menyalakan api.






I LOVE STEAK :D






nyummie :)








permulaan, makan yang kecil :D





bila dah malam guna lampu suluh :D







paling suka ayam barbeque. feeling habis makan :)






beberapa orang yang hadir :D






kucing pun dapat bahagiannya juga :)







akhir sekali me and my sister dengan cousin and nephew sibuk main badminton depan rumah. susah nak main sebab gelap. memanjang tak hit bulu tangkis ;p


apa-apa pun alhamdulillah perut kenyang makan barbeque. next week ada barbeque lagi. kali ni dengan kawan-kawan pula. setiap minggu aku barbeque. lama-lama rasa muak pula. macam mana tu? -.- lepasni tak nak berbaque selama 3-6 bulan. so tak adalah rasa muak sangat nanti :D hee.

selamat malam :)