February 26, 2012

Port Dickson 11022012 ❤ Day 2 : Part 3

ini adalah sambungan dari entry Part 1 Day 2 and Part 2 Day 2 :)







dah penat main 3 games, barulah semua duduk bersantai tepi pantai memandangkan cuaca agak terik. siap tanam setengah badan dalam pasir pantai lagi :D








muka kepenatan masing masing :)






permainan terakhir kami ialah melibatkan pas belon yang berisi air tanpa memecahkannya.












permainan bermula :D









setibanya belon kepada saya, terus pecah. sebab tak sempat sambut. haha.

NAMPAK TAK MUKA TERKEJUT AKU TU?







I'M STILL IN SHOCKED IN THIS PICTURE :P





memang banyak nyawa belon yang tidak dapat diselamatkan. hee







akhirnya jadi permainan campak belon dekat masing masing. tiada pemenang! haha






memang basah dengan air. semua campak pecah :P termasuklah aku.






bingung.






gaya aku ambil belon tu macam tengah pegang bayi baru lahir.
handle with care :P







sampai nak paskan ke orang lain pun teragak agak. haha










muka kepenatan masing masing.












sesi campak belon yang berlebihan.









kejar mengejar dan aksi sorok belon dalam baju :P








sesi cuba melompat setinggi boleh.








ini sesi kejar camera untuk snap gambar.






semua tak nak kalah.






dan aku menang.

MENGGELABAH BETUL AKU. haha :D



PART 4 & PART 5 untuk hari kedua ini akan disambung di lain hari. banyak sangat aktiviti. ini baru outing for 2 days. kalau seminggu mahunya berbulan bulan aku cerita pasal benda yang sama. Assalammualaikum :)

0 comments :