March 10, 2012

20 Years old and Happily Married ❤

saya memang sangat suka menatap muka perempuan cantik. melihat perwatakannya, cara dia bercakap, cara dia berjalan dan cara dia menggayakan pakaiannya. sound creepy kan? haha :P

cuba cakap dekat saya, siapa yang tak suka tengok perempuan cantik? ini bukan berbaur lesbianism. atau sarcastic. atau sengaja mereka reka cerita.

recently, kawan cantik saya sudah selamat dinikahkan dengan kekasih idaman hati. okay tipu. bukan kawan pun. SEBAB DIA TAK KENAL AKU! HAHAHAHA :P aku tersangatlah suka add gadis gadis cantik dan menjadi stalker berjaya. kalau gadis yang ada hidup indah macam dalam fairytale juga aku akan jadi stalker. 

kali ini melibatkan seorang gadis cantik yang berkulit gebu. LOL. saya mengenali dia melalui seorang rakan. nama beliau sering disebut sebut dalam kalangan rakan rakan saya di sekolah dahulu. ada kisah di sebaliknya. jadi di situ saya mengenali beliau. 

untuk pengetahuan semua, kami tidak pernah bertegur sapa. hanya bersua muka tapi saya macam cicak di atas siling sebab dia tak kenal. HAHA. apekes nak samakan diri dengan cicak -.-''



cantiknya katil pengantin. mood nak kahwin aku dah datang.









dalam banyak banyak gambar dalam albumnya, saya paling suka yang ini.
alahai comelnya :')











I'm a huge fan of cupcakes and macaron. terima kasih buat saya cemburu T_T





comel lagi.






bertambah comelnya. I love the decor. vintage floral.





the groom and the bride. sama cocok, sama padan.

Congratulations to both of you : Lokman and Hidayah :)


Wish you all the best in marriage life. 





selepas melihat album perkahwinan mereka, memang rasa mood nak kahwin. forgot to mention, the bride is 20 years old :D since last week, people keep asking me, "Bila nak langsung?" dan "hari tu bukan awak ke yang kahwin dengan sekian sekian sekian..".

terima kasih lah. Ama dan Apa. alert, jodoh nak dekat dah ni. HAHA. gatal. 

next week. bukan next week. lagi 2 hari final exam akan bermula. wish you all the best in final! Maaf salah dan silap :) 


0 comments :