March 09, 2012

Mengimbau SPM 2009 ❤ Anugerah Kecemerlangan

waktu SPM dulu, hanya 3 orang sahaja pelajar dari tingkatan 5 yang mengambil Pendidikan Seni Visual sebagai subjek tambahan. My cousin, Afi Afifah, Chong Poh Ying and me.





peperiksaan yang berjalan selama 3jam itu adalah saat yang amat bermakna dan bernilai.
debaran tu tetap ada sebab 3 orang sahaja yang ambil. kemudian di kelilingi para pengawas peperiksaan.

memang kami bertiga menjadi tumpuan. pengawas peperiksaan sentiasa buat rondaan memerhatikan hasil karya kami sambil memberi komen. jadi memang debaran?! haha. nasib baik comment yang positif.



para pengawas peperiksaan. ketika ini saya hanya guna handphone 2megapixel :)




jadi memang gambar agak tidak lawa. almaklum budak zaman sekolah.



ini hasil seni Chong Poh Ying. cantik kan? dia memang always menghasilkan seni yang sangat sangat mengagumkan.




hasil seni sepupu saya. dia memang sangat sukakan anime :)





mine. saya ingin membuat pemandangan di tepi pantai dengan adanya batang kelapa dan orkid. inilah hasilnya. tidak berapa cantik. I did my best :)





tangan dan muka sebaik habis peperiksaan seni visual.




saya dinobatkan sebagai pelajar terbaik untuk Pendidikan Seni Visual SPM 2009. hee.





walaupun hanya seni. I'm proud. ada juga nama tercatat dalam majalah sekolah kan? tapi saya tidak merasa untuk naik ke pentas untuk menerima anugerah atas sebab sebab tertentu :)



0 comments :