March 05, 2012

Wedding ❤ 25022012

nasib baik minggu lepas saya balik Seremban. hampir lupa wedding abang Shana. Shana ni kawan sekelas saya sejak dari darjah 5 sampai tingkatan 5. kalau sama Universiti and sama kelas mesti lagi hebat.

tapi kita hanya merancang, Allah yang menentukan segalanya. saya dapat UiTM Lendu wheres Shana dapat Universiti lain. yang sama hanya adalah universiti kami terletak di negeri yang sama iaitu Melaka.

kembar saya sejak zaman sekolah menengah pula dah bawa haluan sendiri. jarang berjumpa. jarang berhubung. walaupun adanya internet dan telefon. eh. tiba tiba :P

rindu sangat zaman sekolah. seriously.








menu santapan untuk tetamu.


memang sangat sedap and menyelerakan. hampir tambah 3 kali. heee. 
tak sempat tangkap gambar pengantin sebab segan :3








inilah pengantinnya. yang dekat cawan ni. yang sticker tu. yang dua orang tu.
yang... ok aku diam :P







my best friend :)

teman mendengar masalah aku yang tak berkesudahan.
nanti habis final, baru boleh hang out dan berkaraoke.

GOODLUCK FINAL :)

0 comments :