April 11, 2012

Broga Hills ❤

tidak ada camera canggih seperti DSLR. hanya mampu menangkap gambar menggunakan Satio yang hanya mempunyai 12 megapixel :)




muka kepenatan. bila ada flash, terpampang tudung yang dah basah lencun dengan peluh sendiri.





pagi yang indah pada hari jadi sendiri.




terlampau indah sampai rasa menangis dapat panjat Broga. HAHA ;D






muka excited takut nak turun bukit -.-
naik best, nak turun sakit woah. sebab tidak biasa mendaki :)







pengalaman yang terindah. kenangan yang terindah.

saya memang sebenarnya rabun jauh. ramai yang bertanya dan agak pelik bila nampak saya "berkeliaran" memakai spek yang membuat rupa saya macam makcik dan kakak umur 30 -.-

sampai sekarang saya tak boleh terima bila ada pekerja kedai makan atau mana-mana pekerja yang umur dalam 30an atau 20an memanggil saya kakak. jadi istilah "kakak" untuk menghormati orang adalah silap. lebih baik mengguna kata ganti nama panggilan seperti awak saya, I U, atau nama kita and nama dia. lebih sopan dan tak menimbulkan rasa terasa merasa. ini dah jadi 1 bebelan -.-

selamat bercuti semester semua. salah dan silap harap maaf. kalau tidak suka, jangan mengutuk. sila unfollow dan unfriend :) sekian~

4 comments :

Erin Lutfi said...

nice place! :) btw, selamat bercuti semester ye~

NadNod said...

thanks! ^^

NadyaBubble said...

Bestnya dapat panjat Broga !

NadNod said...

@NadyaBubble memang best! :D