May 29, 2012

Fluffy Baby Rabbit : Lucky ❤

  
Born on 10th May 2012. dah besar dah dia sekarang. jadi mangsa macam model bikini tepi pantai. baik sahaja bila letak dia atas kerusi kecil sebegitu. tak lari, tak merengek. siapa cakap baby rabbit tak boleh merengek? masa kecil kecil mereka ada suara "Squeeze squeeze" gitu. tapi dah besar hanya ada suara kalau ada orang cederakan dia atau dia terjatuh.







  
dia suka berjalan jalan sekitar bilik. terpaksa pisahkan dengan ibu dia dulu sebab kucing suka makan daging rabbit. dia angkut baby rabbit macam macam jenjeng anak sendiri kemudian siat siat and makan.






my baby with his/her house. oh ya, saya tak tahu jantinanya. rabbit ketika kecil memang agak susah nak tahu jantinanya melainkan dia dah besar.






dia memang gebu sebab terlebih susu.








  
ada kereta sendiri.








tiba tiba camera buat hal lalu gambar menjadi kabur.









dulu ada orang bagi saya ros itu bersama dengan patung mashimaro.
sekarang he just somebody I used to know :)



I love my rabbits.
take care. <3


8 comments :

Cik Saila said...

comel teramat sgt!
nak bela rabbit jugak lah lepas ni. theehehehe :D

NadNod said...

@Cik Saila hehe. sebab sayang rabbit memang sampai sekarang tak pernah makan daging rabbit. rasa kesian :)

Liza Razak said...

alahai comelnye..pandai posing pulak tu

JIJI YU said...

ko pedajal bebiittt koooo

NadNod said...

@Liza Razakdipaksa posing :D

NadNod said...

@JIJI YUsekali sekala :P

Nurul Husna Mohd Hassan said...

comelnya, gebu lak tu. rasa nak culik je. hehe

NadNod said...

@Nurul Husna Mohd Hassanmeh culik. rabbit kat rumah dah banyak pun :P