May 10, 2012

Majlis Berinai ( PART 2) ❤ 27th April 2012

Assalammualaikum :)

setelah lama menyepi tak online, akhirnya kembali ber-online dan berblogging. hee. kali ini kesinambungan entry majlis perkahwinan kakak saya yang sulung :)

anda boleh baca entry PART 1 by clicking :)

selepas majlis akad nikah berlangsung, few hours after that adalah sesi bergambar di atas pelamin. gaya seperti di sebalik tabir pula ^^







:)







bersama ibu bapa saya.








seharusnya saya menjadi selekeh secara tiba tiba.









penukaran pakaian untuk sesi bergambar.









tarian piring sebelum majlis berinai.











my bestfriends from highschool datang and kami berborak sampai tak sedar sesi menjamu selera kambing golek dah berlangsung. kesudahannya, tak merasa daging kambing :'(( lauk juga semua habis T_T

lepasni kena pesan dekat parents sila buat 5 ekor kambing golek. bukan seekor. sebab seekor memang takkan cukup. haha. i have a big family. adik beradik belah ayah ada 16 orang including my dad. belah ibu 7 orang including my mom. tak termasuk dengan anak anak yang masing masing ada dalam range 5-10 orang. tak termasuk dengan anak buah saya yang range umur dari 1tahun-23tahun. tak termasuk juga sepupu saya yang berkahwin dua :)











saya sangkakan majlis berinai itu pakai inai, rupanya majlis berinai itu adalah tepung tawar.
gambar di sebelah kiri ayah saya, sebelah kanan ibu saya.











Mak Ngah dan Pak Ngah.






me and my sister, Alak.





Shana dan Salbiah.







menggedik nak tepek gambar sendiri tepung tawar kakak sendiri banyak banyak. lala~






Shana dan Sal. Sal yang datang dari JB untuk memeriahkan majlis. ececeh :)









Pak long, my eldest brother and Alak :)







and there was me.








semangat nak tangkap gambar pengantin termasuklah gambar sendiri. haha :'D rindu mereka.







sesi berkaraoke bersama Shana. dimana terbukti kekantoian suara aku yang bermain main menyanyi. habis kena kutuk. wuuuu T_T~~~~ dengan hingus menangis ni.





nyanyian lagu Bossanova daripada sepupuku Cik Nana dan Shana.





gambar seterusnya :)






bermula sesi fotografi bersama dengan mempelai :





ini baru hari pertama iaitu pada hari Jumaat. seterusnya entry pada hari Sabtu iaitu majlis bertandang :)

2 comments :

zera eira said...

alahai nad nampak ceria. menarik nya baju2 kakak tu. ceria! :)
selamat pengantin baru kakak!

NadNod said...

hee. happy time :) thank you dear