May 11, 2012

Majlis Persandingan . 28 April 2012 ❤

Assalammualaikum :)

ini adalah kesinambungan selepas majlis walimatulurus dan majlis berinai. sempat saya mencuri masa mengumpul semua gambar sedia ada untuk dipaparkan disini. dekat facebook tak rajin pula nak uploadnya.

ini adalah sedikit note di meja guestbook yang sangat kosong. saya sempat menggunakan stand yang ada untuk meletakkan note tersebut. sempat clip gambar poloroid yang ditangkap malam sebelumnya. 

comel ke tidak? :P

majlis persandingan ini dilangsungkan pada hari Sabtu, 28 April 2012.




This is the guestbook. yang dihiasi oleh saya. 






saya agak terkejut sebab tak sangka guestbook ini akan penuh :') terima kasih semua yang memberi ucapan kepada pasangan mempelai. saya yang terharu. haha









sepupuku, Nurina(Baby).






my bestfriend, Shana, yang sudi datang awal membantu :D







and Sal yang sudi datang dari jauh, memeriahkan majlis. ececeh :D








masa ini masih awal lagi, jadi kami menghabiskan masa tangkap gambar sendiri :P









terima kasih jurukamera yang sudi tolong tangkap gambar kami.










Shana dan Sal yang tolong mengagihkan doorgift. terima kasih sepupu yang lain seperti Kak Yong, Kak Ngah, Baby, Nurul, Fatin dan kakak ipar saya serta keseluruhan yang membantu tolong mengagihkan doorgift. :) jasa amat dikenang.








Omar dan Aqil.

rakan sekolah lama :D sekarang dua dua dah tak macam budak budak dah.
Terima kasih sudi datang before tengok Avengers :)







my mother menyambut tetamu.









juadah sedia ada yang sedap :)






terima kasih, sila datang lagi. haha ;D





sepupuku, cik Afi Afifah dan ibunya, Aunty Ziah :)




terima kasih Que dan Meera yang turut hadir.

somehow in this picture ada sesuatu yang membuat saya ketawa. perhatikan 2 orang lelaki di dalam gambar di atas. semua pandang camera :D




tembamnya daku..





terima kasih Nina, Alex dan Faez yang sudi hadir dari jauh :)








kami sedang beratur untuk berkaraoke.








ini adalah gambar awal awal ketika Shana dan Sal baru sampai.







random.







sahabat :)






Shana dan Ayie.







Random.







ketibaan pengantin lelaki.







kompang dipalu.... pengantin baru! :)











duduk bersanding tersipu malu :)






dah lupa lirik. 








my sister, Alak, with my cousin, Nurul :)






me and my sister.

saya berjaya menyiapkan manik manik di maxi dress kakak saya and also mine within 1 month.







:)









bestfriend and my oily face.












karaoke lagu Siti Nurhaliza : Aku Cinta Padamu.
suaraku hancur. haha













muka itulah muka nervous.







tiba tiba ramai menangkap gambar dan merakam.













muncul Sal untuk bergambar. hee :D









Peace again!








tak tahu apa motif tepek gambar karaoke banyak banyak :P





bergambar di atas pelamin.





1




2









dah tak tahu nak caption apa.







combined.









rakaman video.











rakaman video.












Sal dan Shana.











<3







my Parents dengan pasangan mempelai.










1 Family.







Parents, uncle and aunt.







kepenatan. berborak sebelum mereka pulang.








wedding gifts! :)





habislah sudah entry perkahwinan dari saya. terima kasih kerana membaca :D

0 comments :