May 13, 2012

Meet up ❤ 28 April 2012

Assalammualaikum :)



bermulanya cuti semester kali ini penat and busy plus I was pretty occupied with things to do in my hand. the best part, TAK RASA BOSAN LANGSUNG. haha. I was busy sewing, beading, learning embroidery and keep the house pretty clean. not to forget I have to feed my rabbit every morning and evening and giving milk to the baby one who's lucky still alive after been surround with ants.

I'm enjoying my semester break although wasn't like what i had in mind. i thought i would be laying on my bed doing absolutely nothing at all. no communication. nothing. just laying. sebab itu sekarang makin bertambah lemak sampai ramai dah mula bersuara kenapa pipi aku makin tembam. huahua. bahagia.

selepas majlis bertandang pada sebelah pagi hingga petang Sabtu, I make an excuse untuk keluar dengan my bestfriends from highschool till now :') the only friend yang masih kawan saya. unlike some yang dulu share bantal semua sekarang macam stranger T_T~~~ hingus.



tipu. ni bukan bestfriend saya. haha :D terima kasih Ayie tolong menumpangkan.





Shana pendengar setia :)





tiba tiba bila tengok gambar ni aku lebih fokus kepada pasangan di belakang :)







Asip. yang dulu selalu tanya kenapa aku tak basuh muka and kenapa macam seakan akan sapu minyak dekat muka. I have pimples. ketika di tingkatan 5, kulit muka dia pula dah tak flawless. jadi macam saya, penuh jerawat. haha :D








kawan terbaik. duduk sebelah sebelah ketika tingkatan 2 dan 3 :') tak sangka sekarang dua dua dah umur 20 tahun. dia sanggup datang dari Johor Bharu :'D tunggu kami datang JB pula ya Sal?







:)





  
Random.




lupa nama -.-'' menurut Sal, beliau georgian. so she's our junior :)






  
Ashrie.





  
Random 1.






Random 2.






  
kami makan malam di kedai bernama Penang Street (rasanyalah. lupa nama) di Dataran Senawang. kemudian baru terbuat keputusan nak pergi ke Fun Fair :)





  
dan bermain damak lalu terus dapat hadiah keychain lampu suluh. haha. comel!







konon boleh dapat angry bird. hampa.






token yang mahal. tak ada duit. jadi aku hanya melihat mereka bermain. sadis.






  
love love love <3






  
bergambar lagi.






terima kasih Encik Izuddin yang menangkap gambar :)





semua bermain bumper car kecuali saya dan Podean. 
terpancar muka bahagia masing masing. haha ;D






perbincangan nak buat apa (?)







dapatlah angry bird satu kan.





  
sesi menghabiskan token.






sebenarnya ketika ini aku tengah gelakkan mereka yang tahu main damak xD







only then balik rumah :) 


a great night.
I miss you Salbiah Asim :)
till we meet again.


Assalammualaikum.

0 comments :